Kiitos pitkäaikaisille asiakkaillemme
Yli 1 000 asiakasta (ja yli 212 000 käyttäjää) auttaa meitä kehittämään ohjelmistojamme ja yltämään huippusuorituksiin. Meiltä löytyy ratkaisu jokaiselle yritykselle – niin suurelle kuin pienellekin.
Kun uusi ohjelmisto otetaan yrityksessä käyttöön, tulee aina jonkin verran vastustusta, mutta Acubizia on ollut niin helppo käyttää, että valituksia ei ole tehty sen jälkeen, kun ihmiset ovat alkaneet käyttää sovellusta.
Talousjohtaja Päivi Karjalainen HY+:sta
HY + siirtyi ”Old Schoolista” ja manuaalisesta kulujen hallinnasta ja kolmannen osapuolen laskutuksesta digitaaliseksi ja käyttäjäystävälliseksi ratkaisuksi.


Acubizia on helppo käyttää ja olen erityisen tyytyväinen sovelluksen käyttäjäystävällisyyteen. Se on erittäin tärkeää käyttäjillemme. Kokit ovat erittäin luovia, eivätkä he ole tottuneet hallinnollisiin tehtäviin normaalityöpäivinä. He haluavat asioiden olevan niin helppoja ja nopeita kuin mahdollista
Gitte Vinther, Danish Gastronomic Union, Secretariat
Sekä Culinary Team of Denmarkin että Danish Gastronomic Unionin tavoitteilla on vain taivas, joten he arvostavat helppoutta jokaipäiväisessä arjessaan, mitä tulee kulu- ja matkakirjausten tekemiseen.
Acubiz on selvästi yksi niistä järjestelmistä, joka on helpoin ottaa käyttöön, ja se on myös hyödyllisin järjestelmä koko organisaatiolle.
Henriette Bjerg Persson, Head of Administration and Service, Alm. Brand
Talousosasto säästää mahtavat kaksi tai kolme päivää kuukaudessa välttymällä manuaaliselta näppäilyltä.


Olemme käyttäneet jo valmiiksi talon sisällä olevaa logiikkaa. Dimensiot ovat esimerkiksi ’pelaaja’ – ’joukkue’ – ’ottelu’ ja sitten valittavana on esim. 10 kohdenumeroa. Tämä tekee navigaation käyttämisestä helppoa ja intuitiivista.
Bettina Holm Tange Jensen, Accounting assistant, DBU
Useita käyttäjiä varten tarvittiin intuitiivinen järjestelmä. Siksi he käyttivät jaettua käyttöönottoa organisaatiossa.
Kun ostan aamiaisen työntekijöilleni, otan vain kuvan kuitista ja 10 sekuntia myöhemmin olen jo kirjannut kaikki tiedot.
Louise Østvand, Team Manager, KAB
Kuluhallintaprosessin takia KAB:n työntekijöiden päivät täyttäyivät listalla tylsistä tehtävistä. Ei enää!


Ennen piti kirjoittaa ajopäiväkirjaasi missä olit ollut, ja sitten piti mennä kotiin ja näppäillä se excel-taulukkoon ja lähettää se sitten vielä erikseen kirjanpitoon.
Leif Mohr, Fire Protection Consultant, Dansk Brandteknik
Monet kilometrit tiellä tarkoittivat, että Dansk Brandteknik alkoi etsiä nykyaikaista ja digitaalista ratkaisua, jonka avulla työntekijöiden olisi helpompi tehdä ajokirjauksia.
Matkustaessani usein ja päivien alkaessa kello 6 aamulla päättyen keskiyöllä, minulla minulla on vähän aikaa kuluraporteille.
Sune Kristensen, International Business Developer, Louis Poulsen
Ei enää epämiellyttäviä yllätyksiä talousosastolle. Nyt heillä on täydellinen kontrolli ja jatkuva yleiskuva, ja työntekijät voivat saada suorituksensa nopeammin.


Nyt saan milloin tahansa tilannekuvan ERP-järjestelmän toimintaan ja täsmäytykseen.
Christine Ødegaard Edvardsen, Accountant, Rosendahl Design Group
Useita käyttäjiä varten tarvittiin intuitiivinen järjestelmä. Siksi hyödynnettiin myös jaettua käyttöönottoa organisaatiossa.










