Case esimerkki: Alm. Brand
Haaste
Vuonna 2014, Alm. Brändi tarvitsi nopeampaa ja joustavampaa työnkulkua kulujen hallintaprosessiin. Rahoitusosasto sai kulutiedot erittäin myöhäisessä vaiheessa prosessia, mikä oli valtava haaste. Työntekijä täytti lomakkeen, liitti kuitit siihen ja sai korvauksen Alm. Brandin toimiston sisäisestä kassasta. Tämän jälkeen talousosasto sai hallintomenot. Tämä manuaalinen työnkulku oli ongelmallinen, koska kuluhallinta tapahtui vasta sen jälkeen, kun työntekijälle oli maksettu korvaus.
Työläästä prosessista johtuen työntekijät keräsivät myös kuluselvityksiä ja lomakkeita isoiksi pinoiksi, joka taas johti raskaisiin työtaakkoihin, kun kaikki kululaput ja kuitit oli selvitettävä talousosastolle manuaalisesti.
Ratkaisu
Alm. Brand käyttää Acubiz One -sovelluksen kulutoimintoa osana Acubiz Corporate -ratkaisua. He kuitenkin harkitsevat tulevaisuudessa yrityksen luottokortteihin siirtymistä, mikä johtaa automaattiseen vastaavuuteen tapahtumien ja kulujen välillä. Johtajat voivat helposti ja nopeasti hyväksyä tai vähentää kuluja tien päällä hyväksyntätoiminnolla.
Lopputulos
Alm. Brändin työntekijät ovat innoissaan Acubizista, koska he voivat hoitaa kustannuksensa digitaalisesti ja liikkeellä jonottamatta kassaan. He tuskin huomaa maksavansa rahaa Alm. Bandin puolesta, koska kulujen kirjaaminen on niin helppoa, että se hyväksytään ja korvaus saadaan nopeasti.
Alm. Brand arvioi, että talousosasto säästää ainakin kaksi tai kolme työpäivää kuukaudessa välttämällä manuaalista kirjoittamista. Alm. Brandin johtajat ovat myös erittäin tyytyväisiä Acubiziin, koska he voivat nyt hyväksyvä työntekijöidensä kulut digitaalisesti ja tien päällä. Aiemmin johtohenkilöiden oli fyysisesti allekirjoitettava jokainen kulu. Tämä vei paljon aikaa ja päätyi usein alemman prioriteetin tehtävien joukkoon. Acubiz on muuttanut käsitystä tästä ja hyväksyntäketju on nyt nopea, helppo ja digitaalinen.
Kaiken kaikkiaan se on tuottanut huomattavia ajan säästöjä, parempaa hyväksyntäketjujen hallintaa ja kulujen korvaaminen työntekijöille on entistä helpompaa.
Acubiz on selvästi yksi järjestelmistä, jotka on helpoin ottaa käyttöön, ja se on myös hyödyllisin järjestelmä koko organisaatiolle. Se johtuu siitä, että kaikki käyttävät Acubizia. Se on yksi harvoista järjestelmistä, joissa kaikki työntekijät ovat käyttäjiä. Ja se on ehdottomasti ollut menestys. Kollegani ovat todella tyytyväisiä Acubiziin.
Henriette Bjerg Persson, Head of Administration and Service, Alm. Brand
Lisätietoja
Mikä Alm. Brand?
Alm. Brand on tanskalainen finanssiryhmittymä, joka perustettiin jo vuonna 1792. Nykyään se kattaa asiakkaidensa kaikki taloudelliset tarpeet pankki-, vakuutus- ja eläkealalla.

Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä.
Napsauta tätä muokataksesi evästevaihtoehtojasi.
30 minuuttia silloin kun olet vapaana.
Anna meidän soittaa sinulle.
Teillä tai meillä.