Case esimerkki: KAB

Parempaa talouden hallintaa ja onnellisempia työntekijöitä

Aiemmin kuluhallintaprosessi täytti KAB:n tehtävälistat tylsillä manuaalisilla rutiineilla. Prosessi oli hankala hankala ja hidas. Nyt kaikki kulut hoidetaan digitaalisesti Acubiz One -sovelluksen kautta. Työntekijöiden mukaan applikaatio on sekä käyttäjäystävällinen, helppo että nopea. Rahoitusosasto saa paremman yleiskuvan ja talousarvion seurannasta on tullut helpompaa ja yleistä varainhoitoa vahvistetaan.

Epämiellyttävästä tehtävästä nopea ja helppo suorite

Kuluhallinnan työnkulku oli manuaalinen, hidas ja hankala ennen Acubizin käyttöönottoa. KAB:n toimistossa oli harvoin auki oleva kassa ja siihen liittyvä kassakorttipääte. Työntekijöiden oli jonotettava kulujensa ja johtajansa allekirjoittaman lomakkeen kanssa. Tämä työnkulku ei ollut suosittu työntekijöiden keskuudessa:

”Se oli erittäin manuaalinen prosessi, jossa yritin henkilökohtaisesti välttää kulujen hankkimista, koska se oli yksinkertaisesti liian hankalaa”, kertoo KAB: n tiimipäällikkö Louise Østvand.

Acubiz on tehnyt prosessista nopean ja käyttäjäystävällisen, eikä kulujen tai ajokilometrien takaisinhaku ole enää epämotivoivaa ja tylsää.

Kokonaiskuva, selkeys ja onnellisemmat työntekijät

Hyödyt ovat olleet KAB:lle helposti havaittavissa. Aikaperspektiivistä tarkastellen he ovat vapauttaneet noin kolmanneksen kuluhallintaan käytetystä työajasta.

”Rahoitusosaston kirjanpito on ollut helpompaa, sitä on ollut helpompi ylläpitää, se tarjoaa paremman yleiskuvan, tarjoaa selkeämpää tietoa ja budjetin seurannasta ja kokonaisvaltaisesta varainhoidosta on tullut helpompaa. Voin myös mainita, että työntekijämme ovat nyt onnellisempia”, KAB: n tarkastaja Sebastian Schrøder selittää.

Tärkein parametri oli helpottaa sisäisten työntekijöiden, hajautettujen työntekijöiden ja asukkaiden valitsemien hallituksen jäsenten arkea helpommalla ja käyttäjäystävällisemmällä kustannushallintaratkaisulla. Tämä on saavutettu.

Vores kunder siger Kun tarjoan aamiaisen työntekijöilleni, otan vain kuvan kuitista ja 10 sekuntia myöhemmin olen kirjannut kaikki tiedot.

Louise Østvand, Team Manager, KAB

Lisätietoja

Asiakas: KAB

Ratkaisu: Acubiz Corporate

Web: www.kab-bolig.dk/english

Mikä KAB?

KAB perustettiin Kööpenhaminassa vuonna 1920. Yritys vuokraa ja hallinnoi noin 60 000 päärakennusta pääkaupunkiseudulla. Tämä tekee heistä Tanskan suurimman hallinto-organisaation.

Logo: KAB

Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä.

Täyttääksesi lomakkeen, sinun on ensin hyväksyttävä markkinointievästeet.
Napsauta tätä muokataksesi evästevaihtoehtojasi.
Varaa online-demonstraatio

30 minuuttia silloin kun olet vapaana.

Jutellaan

Anna meidän soittaa sinulle.

Tavataan

Teillä tai meillä.

Det er super, at I har styr på processerne!

Hvis I på et tidspunkt skal kigge jeres processer efter i sømmene, så har vi lavet et lille opslagsværk, som I eventuelt kan kigge i.

Hvis du udfylder formularen nedenfor, så sender vi et eksemplar til dig.

Den ultimative guide til: Expense Management
For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Godt at høre, at I har mestret Expense Management!

Lorem ipsum…

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Pyydä ilmainen demo

Täyttääksesi lomakkeen, sinun on ensin hyväksyttävä markkinointievästeet.
Napsauta tätä muokataksesi evästevaihtoehtojasi.

Ilmainen

Täyttääksesi lomakkeen, sinun on ensin hyväksyttävä markkinointievästeet.
Napsauta tätä muokataksesi evästevaihtoehtojasi.