Uusin kumppanuusyrityksemme on Pohjoismaalainen Sympa, joka kehittää ja markkinoi luokkansa parasta HR-ohjelmistoa. Olemme iloisia siitä, että saamme toivottaa heidät mukaan kumppanuusohjelmaamme. Yhteistyömme perustuu keskinäiseen sopimukseen, jonka ansiosta Sympa voi tarjota nykyisille ja tuleville asiakkailleen myös Acubiz-palveluita. Vastaavasti me Acubizilla pystymme nyt tarjoamaan asiakkaillemme myös Sympan palveluita.
Sympan avulla organisaatioiden on mahdollista hallita kaikkia henkilöstödataa globaalissa järjestelmässä – palkkauksesta eläköitymiseen saakka. Sympa hallitsee kaikkia HR-prosesseja turvallisesti ja helposti käyttäjäystävällisen HR-järjestelmänsä avulla. Se jos mikä vähentää merkittävästi käsityötä ja säästää HR-ammattilaisten aikaa. Juuri tässä Acubiz ja Sympa ovatkin hyvin toistensa kaltaisia. Acubiz on all-in-one -palvelu, jolla hallitaan kaikkia hallinnollisia prosesseja, jotka liittyvät työntekijöiden käyttämään rahaan – aina maksusta kirjanpitoon. Yhtiöiden tarjonta on erilainen, mutta me molemmat huolehdimme kokonaisvaltaisista hallinnollisista prosesseista, vähennämme manuaalista työtä ja säästämme asiakkaidemme aikaa.
– Acubiz on maailmanlaajuinen kuluhallintaratkaisun toimittaja, ja heidän kattava ratkaisuvalikoimansa kattaa täysin organisaatioiden vaatimukset liiketoiminnan kuluhallintasprosesseista. Koska asiakkaidemme kiinnostus tällä alueella on lisääntynyt, aloimme etsiä kumppania, joka pystyy vastaamaan näihin tarpeisiin, joten olemme enemmän kuin tyytyväisiä sopimukseen Acubizin kanssa. Lisäksi monet asiakkaistamme voivat hyötyä Acubizin tarjoamista ajanseurantaominaisuuksista, kertoo Sympan kaupallisten kumppaneiden johtaja Jaakko Heiskari.
Anders Friis, Acubizin CCO, odottaa myös innolla yhteistyötä:
– Ensinnäkin olemme todella vaikuttuneita Sympan työstä kun he ovat luoneet luokkansa parhaan henkilöstöpalvelun, joka pystyy hallitsemaan kaikkia organisaatioita kokonaisvaltaisissa henkilöstöprosesseissa. Sympalla on vahva presenssi Pohjoismaissa ja Benelux -alueella, mikä vastaa hyvin suunnitelmiamme laajentua ja kasvaa näillä alueilla. Siksi suosittelemme erittäin mielellämme Sympaa ja odotamme innolla kumppanuuden avautumista.
Acubiz löytyy Sympa Marketplacesta, joka on Sympan oma universumi täydentäville palveluille ja sovelluksille. Lue lisää Sympasta ja katso, mitä heidän upealla HR -ratkaisullaan on tarjottavanaan.
Tietoja Sympasta
Sympa perustettiin vuonna 2005 ja sen pääkonttori sijaitsee Helsingissä. Yhtiö tarjoaa täysin muokattavissa olevan HR-järjestelmän ja on yksi nopeimmin kasvavista HR-myyjistä Pohjoismaissa. Se tekee yhteistyötä tällä hetkellä yli 800 organisaation kanssa, mukaan lukien tunnetut tuotemerkit Pohjoismaissa, kuten Oatly, BMW, Dustin ja Byggmax. Sympan täysin digitaalisen HR -ratkaisun avulla nämä yhtiöt pystyvät edistämään työntekijöidensä kehitystä, toimimaan tehokkaammin ja tekemään älykkäämpiä strategisia päätöksiä. Sympalla on myös yksi korkeimmista asiakastyytyväisyysasteista HR -tekniikassa Euroopassa. Ratkaisua käytetään yli 100 maassa ja se on saatavana 23 kielellä. Lisätietoja Sympan henkilöstöratkaisusta ja asiakkaista on yhtiön verkkosivustolla www.sympa.com.
Tietoja Acubizista
Lars de Nully perusti Acubizin vuonna 1997. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Tanskassa. Acubizilla on vahva alueellinen presenssi Pohjoismaissa ja vahvat näkymät globaaleilla markkinoilla. Acubizilla on yli 180 000 käyttäjää 45 maassa. Yli 1 000 eri kokoista yritystä hyödyntää Acubizin kattavaa kuluhallintaratkaisujen ja -palveluiden valikoimaa kuluraportoinnista, kilometriseurannasta, laskujen hallinnasta ja ajanseurannasta. Lue lisää meistä tutkimalla verkkosivujamme.