Anna yrityksesi maksukorttien huolehtia itse kuiteista ja kirjanpidosta

Anna luotto- ja maksukorteillesi supervoimat!

Digitalistoi kustannuspolku syntyhetekestä  siihen saakka kunnes se lisätään Acubiz Corporate -sovelluksen kautta kirjanpitoon. Acubiz muodostaa yhteyden sekä yrityksen maksukorttiin että finanssijärjestelmään ja antaa käyttäjälle mahdollisuuden valmistella transaktiotiedot kirjanpitoon digitaalisesti, automaattisesti ja dokumentoidusti. Tällä tavalla yrityksesi maksu- ja luottokortit voivat “huolehtia kirjanpidostaan itse”.

Korttitapahtumasta kirjanpitoon

Yrityksen maksukortti ja Acubiz

Ei enää turhaa lisätyötä

Yrityksen luottokorttia tai muuta maksukorttia voidaan käyttää työstä tai liiketoiminnasta aiheutuvien kulujen maksamiseen. Yritysluotto- tai maksukortilla on monia etuja, mutta vanhanaikaisia prosesseja hyödynnettäessä syntyy sen käytöstä myös lisätyötä. Tämä ylimääräinen työ liittyy kuittien ja tarkoituksen dokumentointiin, hyväksymiseen, kirjanpitoon, kirjauksiin ja valvontaan. Nämä kaikki voidaan kuitenkin nykyisin automatisoida.

Ei enää manuaalisia prosesseja

Asianmukaisten asiakirjojen ja muiden kustannuksiin liittyvien tietojen kerääminen rahoitusosaston kirjanpitoa varten, on usein manuaalinen, aikaa vievä ja vaivalloinen prosessi. Siksi on järkevää digitalisoida ja automatisoida kustannuspolut siitä kulujen syntyhetkestä lähtien, siten että kustannusdokumentaatio ulottuu aina tililöintiin saakka.

Liitä yrityksen maksukortit rahoitusjärjestelmään

Acubizin avulla yrityksen maksu ja luottokortti voidaan helposti integroida rahoitusjärjestelmään. Acubiz-sovellus huolehtii seuraavista:

Tapahtumatietojen synkronointi

Käyttäjän maksukortilta.

Helpottaa yhteistoimintaa

vaaditut tiedot ja asiakirjat.

Välittää tietoa

kirjanpitovalmiina rahoitusjärjestelmään.

Tapahtumien digitaalinen polku johtaa valmiiseen kirjanpitoon.

Kun Acubiz ingraatioineen on otettu käyttöön, se on määritetty käsittelemään kolmea tärkeintä datatyyppiä 100% digitaalisesti.Käyttäjät käsittelevät tietoja helposti ja intuitiivisesti mobiilisovelluksemme, Acubiz One -sovelluksen avulla.

1. Yrityksen maksukorttien tapahtumatiedot

Tietty data on jo valmiiksi saatavilla digitaalisesti korttitapahtumatiedoista MCC-koodin avulla. Tämä voi olla esimerkiksi tietoa ostopäivämääristä ja -ajoista, ostojen määristä, valuutoista ja toimittajista.

2. Kulutietoja koskevat lakivaatimukset

Viranomaiset vaativat, että kuitit (tai niiden jäljennökset) jokaisesta kustannuksesta säilytetään joko fyysisesti tai digitaalisesti vähintään 5 vuotta (vaatimukset voivat vaihdella maittain). Suomen verolain mukaan tietyn tyyppisillä kuluilla (esimerkiksi edustus) on oltava erityinen tarkoitus- ja asiaan liittyy myös osallistujanimien rekisteröintiin liittyviä lakisääteisiä vaatimuksia.

3. Kulutietoihin liittyvät erityisvaatimukset

Yrityksillä on tyypillisesti kulujen dokumentointiin liittyviä omia sääntöjä ja käytäntöjä, jotka voivat liittyä osittain rahankäyttötapaan ja osittain esim. oikeoppisen kirjanpidon mahdollistamiseen. Usein työntekijöiden on dokumentoitava tarkoitus, kustannustyyppi, osasto, asiaan liittyvä projekti- tai asiakas jne. Nämä ovat muuttujia, jotka riippuvat liiketoiminnan monimutkaisuudesta, yritysrakenteesta ja muista taloudellisiin ulottuvuuksiin liittyvistä asioista.

Acubiz integroituu mihin tahansa maksukortti- ja rahoitusjärjestelmään

5 maksukorttien tuomaa hyötyä

Yhteistyö Nordean kanssa

Acubiz integroituu kaikkiin yritykortteihin. Lisäksi teemme yhteistyötä Nordean kanssa. Yhteistyö mahdollistaa täydellisen maksukorttipaketin, jossa yhdistyvät Nordean luottokortti ja Acubiz-kuluhallintaratkaisu. (Saatavilla Tanskassa).

Tiesitkö että...

Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä.

Varaa online-demonstraatio

30 minuuttia silloin kun olet vapaana.

Jutellaan

Anna meidän soittaa sinulle.

Tavataan

Teillä tai meillä.

Ilmainen