Yritysmaksukortti joka hoitaa kirjauksen ja kirjanpidon
Anna luotto- ja maksukorteillesi supervoimat!
Digitalisoi kustannuspolku syntyhetkestä siihen saakka kunnes se lisätään Acubiz Corporate-sovelluksen kautta kirjanpitoon.
Acubiz muodostaa yhteyden sekä yrityksen maksukorttiin että taloushallinnon järjestelmään ja antaa käyttäjälle mahdollisuuden valmistella transaktiotiedot kirjanpitoon digitaalisesti, automaattisesti ja dokumentoidusti. Tällä tavalla yrityksesi maksu- ja luottokortit voivat ”huolehtia kirjanpidostaan itse”.
- Yrityskorttien ja taloushallinnon järjestelmän integraatio
- Tiedot kirjanpitoon (täysin automaattisesti)
- Tukee paikallisia sääntöjä ja määräyksiä
- Tukee yrityksen kulukäytäntöjä
Korttitapahtumasta kirjanpitoon

Ei enää turhaa lisätyötä
Yrityksen luottokorttia tai muuta maksukorttia voidaan käyttää työstä tai liiketoiminnasta aiheutuvien kulujen maksamiseen. Yritysluotto- tai maksukortilla on monia etuja, mutta vanhanaikaisia prosesseja hyödynnettäessä syntyy sen käytöstä myös lisätyötä. Tämä ylimääräinen työ liittyy kuittien ja tarkoituksen dokumentointiin, hyväksymiseen, kirjanpitoon, kirjauksiin ja valvontaan. Nämä kaikki voidaan kuitenkin nykyisin automatisoida.
Ei enää manuaalisia prosesseja
Asianmukaisten tositteiden ja muiden kustannuksiin liittyvien tietojen kerääminen talousosaston kirjanpitoa varten, on usein manuaalinen, vaivalloinen ja aikaa vievä prosessi. Siksi on järkevää digitalisoida ja automatisoida kustannuspolut kulujen syntyhetkestä lähtien, siten että dokumentaatio ulottuu aina tililöintiin saakka.
Liitä yrityksen maksukortit taloushallinnon järjestelmään
Acubizin avulla yrityksen maksu- ja luottokortti voidaan helposti integroida taloushallinnon järjestelmään. Acubiz-sovellus huolehtii seuraavista:
Tapahtumatietojen synkronointi
Käyttäjän maksukortilta.
Helpottaa yhteistoimintaa
Vaaditut tiedot ja asiakirjat.
Välittää tietoa
kirjanpitovalmiina taloushallinnon järjestelmään.
Tapahtumien digitaalinen polku johtaa valmiiseen kirjanpitoon.
Kun Acubiz ingraatioineen on otettu käyttöön, se on määritetty käsittelemään kolmea tärkeintä datatyyppiä 100% digitaalisesti.Käyttäjät käsittelevät tietoja helposti ja intuitiivisesti mobiilisovelluksemme, Acubiz One -sovelluksen avulla.
- 1 Tapahtumatieto yrityskorteilta
Tietty data on jo valmiiksi saatavilla digitaalisesti korttitapahtumatiedoista MCC-koodin avulla. Tämä voi olla esimerkiksi tietoa ostopäivämääristä ja -ajoista, ostojen määristä, valuutoista ja toimittajista.
- 1 Kulutietoja koskevat lakivaatimukset
Viranomaiset vaativat, että kuitit (tai niiden jäljennökset) jokaisesta kustannuksesta säilytetään joko fyysisesti tai digitaalisesti vähintään 5 vuotta (vaatimukset voivat vaihdella maittain). Suomen verolain mukaan tietyn tyyppisillä kuluilla (esimerkiksi edustus) on oltava erityinen tarkoitus- ja asiaan liittyy myös osallistujanimien rekisteröintiin liittyviä lakisääteisiä vaatimuksia.
- 1 Kulutietoihin liittyvät erityisvaatimukset
Yrityksillä on tyypillisesti kulujen dokumentointiin liittyviä omia sääntöjä ja käytäntöjä, jotka voivat liittyä osittain rahankäyttötapaan ja osittain esim. oikeoppisen kirjanpidon mahdollistamiseen. Usein työntekijöiden on dokumentoitava tarkoitus, kustannustyyppi, osasto, asiaan liittyvä projekti- tai asiakas jne. Nämä ovat muuttujia, jotka riippuvat liiketoiminnan monimutkaisuudesta, yritysrakenteesta ja muista taloudellisiin ulottuvuuksiin liittyvistä asioista.
Acubiz integroituu mihin tahansa maksukortti- ja taloushallinnon järjestelmään
Eikö järjestelmäsi löydy listalta?
Me yhdistämme Acubizin mihin tahansa yrityksen maksukorttiin ja taloushallinnon järjestelmään, vaikka ne eivät olisikaan listalla. Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.
5 maksukorttien tuomaa hyötyä
- Ei kuluja työntekijälle. Yrityskortit lisäävät tehokkuutta ja työntekijöiden tyytyväisyyttä tekemällä liiketoimintaan liittyvien kulujen maksamisen helpoksi ja joustavaksi, ilman että heidän tarvitsee käyttää yrityksen menoihin omaa rahaansa.
- Parantaa yrityksen turvaa ja kontrollia. Useimmiten on mahdollista seurata kortteja reaaliajassa ja muuttaa tarvittaessa myös niiden käyttöominaisuuksia, kuten esimerkiksi kulutusrajoja.
- Parempi kokonaiskuva ja enemmän läpinäkyvyyttä. Tehokas työkalu, joka auttaa analysoimaan, seuraamaan ja hallitsemaan kustannuksia erittäin tarkasti.
- Moniin yritysluottokortteihin sisältyy etuja ja lisäominaisuuksia, kuten jonkinlainen alennusjärjestelmä tai matkavakuutus.
- Voidaan integroida Acubiziin, jolloin kirjanpitovalmiit tiedot voidaan tuoda taloushallinnon järjestelmään.
Yhteistyö Nordean kanssa
Acubiz integroituu kaikkiin yritykortteihin. Lisäksi teemme yhteistyötä Nordean kanssa. Yhteistyö mahdollistaa täydellisen maksukorttipaketin, jossa yhdistyvät Nordean luottokortti ja Acubiz-kuluhallintaratkaisu. (Saatavilla Tanskassa).
Lue lisää aiheesta
Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä.
Napsauta tätä muokataksesi evästevaihtoehtojasi.
30 minuuttia silloin kun olet vapaana.
Anna meidän soittaa sinulle.
Teillä tai meillä.