Kulujen hallinta
Digitaalisesti. Tehokkaasti. Helposti.

Hallinnollisen työn ja kustannushallintaprosessin optimointi hyödyttää koko yritystä. Työntekijäkulut, matkakulut, muut kululaskut, ulkomaan alv:n takaisinhaku? Säästä ja rahaa samalla kun teet työntekijöistäsi onnellisempia.

  • Työntekijä

Vähemmän hallinnollista työtä kulujen rekisteröimisessä ja dokumentoimisessa.

  • Hyväksyjä

Tehokas ja yksinkertainen hyväksyntämenettely, mobiilisti älypuhelimella.

  • Talousosasto

Tarkka dokumentaatio, selkeä kokonaiskuva ja pysyvä ratkaisumalli. Kaikki yhdessä.

Acubiz One Ohjausnäkymä - Lars
5/5
Suunniteltu käyttäjälähtöisesti

Yli 1 000 yritystä ja180 000 käyttäjää, 45:ssä maassa ovat saaneet kokea Acubizin tuomat hyödyt.

”Hyvä ja helppo ratkaisu kulujen hallintaan.”

5/5

”Täydellinen työkalu kulujen hallintaan.”

5/5

”Se on paras ratkaisu, jota olen ikinä kokeillut.”

5/5

”Helppo, nopea ja käyttäjäystävällinen.”

4.5/5

Lue lisää arvioita: Capterra | G2 | App Store | Google Play

Esimerkki siitä kuinka homma toimii.

Acubiz-Saelger-Finn
test
Acubiz-Acubot-Robert
Acubiz-Bogholder-Frede
Acubiz-CFO-CEO-Fiona-og-Frida

Juusolla on kuluja

Juuso on myyjä. Hän käyttää Acubizia säännöllisten työstä aiheutuvien kulujen, kuten asiakastarjoilujen, ajokilometrien ja työmatkoihin liittyvien kulujen kirjaamiseen. Juuso heittää kuitin menemään heti, kun hän on rekisteröitynyt ja dokumentoinut kulut Acubiz Oneen.

Sirpa voi hyväksyä kulut tien päästä lennossa älypuhelimen avulla.

Sirpa on Juuson esimies ja myyntijohtaja (ja siten myös hyväksyjä). Hän on usein tien päällä ja hänen on pystyttävä hyväksymään kulut älypuhelimellaan. Tämä on joustavaa ja säästää paljon aikaa.

Robert on vastuussa yrityksen rahankäyttöpolitiikasta.

Toimistorobotti, Robert, voi tarkistaa ja hyväksyä kulut automaattisesti, jos ne ovat yrityksen sääntöjen ja käytäntöjen mukaisia. Acubiz-termein me kutsumme Robertia yrityksen ”kulupoliisiksi”.

Antti saa kulut ajallaan.

Antti on kirjanpitäjä. Hän vastaa kirjanpidosta ja pakkahallinnosta ja kulujen korvaamisesta. Hän on tyytyväinen luottokorttitapahtumien automaattiseen tuontiin, kattavaan kustannusten dokumentointiin ja integrointiin taloushallinnon ohjelmistoon, jonka kanssa kirjanpitovalmiit tiedot voidaan synkronoida helposti. Antti tyytyväinen palkkajärjestelmäintegraatioon, johon tiedot voidaan helppo siirtää.

Liisa ja Taina näkevät kokonaiskuvan ja säästöt

Liisa on talousjohtaja. Taina on toimitusjohtaja. Edellä mainittu prosessi lisää avoimuutta ja tarjoaa arvokasta tietoa yrityksen kustannuksista. He näkevät kokonaiskuvan ja säästöt Acubizilla, joka on strateginen työkalu taloudellisten tietojen hallintaan.

Mitä tarjoamme? Valitse itse. Yhdistele tarpeen mukaan.

  • Tehokas ja digitaalinen prosessi henkilöstökulujen hallintaan – sisältäen yrityskortit ja kulut.
  • Automatisoitu digitaalinen prosessi ostolaskujen hallintaan.
  • Yrityskohtaisten ajokilometrien digitaalinen seuranta ja rekisteröinti.
  • Digitaalinen työkalu ajankäytön seurantaan ja hallintaan.
  • Optimoi prosessia entisestään lisäpalveluilla, kuten arvonlisäveron palautus ja kulupoliisi.
  • Integroimme kaikki yrityskortit, palkka- ja taloushallintojärjestelmiin.

Kaiken tyyppiset yritykset voivat hyötyä Acubizista.

Pienyritykset

Acubiz helpottaa hallinnollista työtä sekä sisäisesti että ulkoisesti. Se helpottaa sekä kirjanpitäjän, että tavallisen työntekijän elämää, tekemällä jokapäiväisten kulujen oikeaoppiseta kirjaamisesta helppoa ja nopeaa. Usein pienyrityksillä on ylimääräisiä resursseja niukasti, joten on ratkaisevan tärkeää, ettei hallinnollisiin tehtäviin käytetä liikaa aikaa.

Acubiz on määritetty siten, että ratkaisu sopii yksiin kirjanpidon parhaiden käytäntöjen kanssa, ja se on helposti integroitavissa yrityksen käyttämään taloushallinnon ohjelmistoon.

Acubiz Small Business

Keskisuuret yritykset

Kustannushallintaprosessien monimutkaisuus yleensä kasvaa liiketoiminnan mukana. Ehkä hyväksyntäketju pitää saada kulkemaan yhden tai useamman hallintatason läpi. Ratkaisun olisi tällöin ehkä hyvä tukea myös monimutkaisempaa tilikarttaa tai useita eri taloudellisia ulottuvuuksia.

Acubiz on määritetty siten, että monimutkaisempia kirjanpitokäytäntöjä tuetaan, mutta kulujen käsittely ja kirjaaminen on työntekijöille edelleen helppoa ja nopeaa.

Acubiz Corporate

Suuryritykset

Suuryrityksen kohdalla kerroksia tulee lisää. Yritys voi operoida useissa eri maassa, esim. tuotantoyksiköiden, tytäryhtiöiden tai myyntitoimistojen kautta. Tämä edellyttää erityisten maakohtaisten sääntöjen tukea. Tilikartan eri ulottuvuuksien ja hyväksyntävirtojen välillä voi olla myös riippuvuuksia.

Acubiz on määritetty siten, että maakohtaisia sääntöjä tuetaan ja se voidaan  integroida myös kolmansien osapuolten (kuten liikematkatoimistojen) kanssa. Acubizia edustettuna ja käytössä tätä kirjoittaessa jo 45 maassa.

Kun bisnestä pyöritetään, kulujakin syntyy

Acubizilla on merkitystä monilla toimialoilla.

Vähittäis- ja tukkumyynti

Tukkuyrityksille ja vähittäiskauppaketjuille on usein ominaista korkea ”lähtevä” toiminta. Nämä toiminnot liittyvät myyjiin, myyntikonsultteihin, kauppiaisiin jne., joilla on tarve tapa hallita kuluja kuten kilometri-, matka- ja edustuskustannuksia.

Valmistus ja tuotanto

Työntekijöillä, jotka työskentelevät myynnissä ja asiakasrajapinnassa on tyypillisesti paljon toimintaa alalla. Toisin sanoen heidän toimintansa kohdistuu myyntihenkilöihin, myyntikonsultteihin, asennus- ja huoltoteknikoihin jne. ja heillä kaikilla on tarve hallita matka-, edustus- ja muita kulujaan.

Konsultointi, tilintarkastus ja laki

Konsultointiyrityksillä, tilintarkastusyrityksillä ja asianajotoimistoilla on asiakaslähtöistä toimintaa, joka luo paljon erilaisia kustannuksia, jotka on hoidettava. Usein on tarpeen kohdistaa kulut tarkasti tiettyihin projekteihin tai asiakkaisiin.

Kuljetus, merenkulku ja logistiikka

Monet rahti-, tavara- ja henkilöliikenteessä toimivien yritysten työntekijät ovat jatkuvasti ”tien päällä”. Siksi heille on tärkeää että kuluja voidaan käsitellä muuallakin kuin toimistolla. Tämä taas edellyttää tehokasta ja liikkuvaa ratkaisua kulujen hallintaan.

IT ja televiestintä

IT-palveluntarjoajilla, telekommunikaatioyrityksillä ja ohjelmistoyrityksillä on usein joukko työntekijöitä, jotka ovat jatkuvasti tien päällä. Kyseessä voi olla esimerkiksi myyntikonsultti tai teknikko, jonka on pystyttävä hoitamaan kulut helposti ja nopeasti missä ja milloin tahansa.

Rakennusala

Urakoitsijoilla, rakennusyrityksillä ja insinööreillä on usein suuria työntekijäryhmiä eri paikoissa. Tästä aiheutuu väistämättä kuluja, koska työntekijät ovat liikkeellä ja aiheuttaa tyypillisesti myös tarpeen kohdentaa kustannuksia hankekohtaisesti.

Muut

Kuluja syntyy kaikissa yrityksissä ja organisaatioissa. Automatisoitu kustannusten hallinta hyödyttää jokaista yritystä ja organisaatiota, aloilla kuten: vakuutus, pankki ja eläkeyhtiöt, kiinteistönhoito, yhdistykset, kulttuuri, yleishyödylliset palvelut, urheilu ja elämysalat, hotellit ja ravintolat, media ja viestintä sekä julkinen sektori.

5 factaa Acubizista

  • 1 Nimi "Acubiz" tarkoittaa "tarkkaa liiketoimintaa" ja meidät perustettiin vuonna 1997.
  • 2 Useimmat yritykset voivat hyötyä Acubizista. Kuten sanomme: Yritystä kun pyörittää, niin kuluja tulee
  • 3 Acubiz kokoaa, hallinnoi ja optimoi kaikki kulujen hallintaan liittyvät hallinnolliset aliprosessit.
  • 4 Acubiz auttaa oikeaoppisessa dokumentoinnissa ja kirjanpidossa kirjanpito- ja verolain mukaisesti.
  • 5 Acubiz hyödyttää koko yritystä, kun kustannushallintaprosessit nopeutuvat ja helpottuvat.

Työntekijöiden ei tarvitse enää muistaa, mitkä kuitit vastaavat kuluja ja mihin tapaukseen tai projektiin mikäkin kulu liittyi. Kaikki on kirjanpitovalmiina järjestelmässä.

Susanne Anker-Møller | Kirjanpitäjän päällikkö | Kammeradvokaten

Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä.

Varaa online-demonstraatio

30 minuuttia silloin kun olet vapaana.

Jutellaan

Anna meidän soittaa sinulle.

Tavataan

Teillä tai meillä.

Få en gratis demonstration

Pyydä ilmainen demo

Ilmainen