Kulujen hallinta
Digitaalisesti. Tehokkaasti. Helposti.
Hallinnollisen työn ja kustannushallintaprosessin optimointi hyödyttää koko yritystä. Työntekijäkulut, matkakulut, muut kululaskut, ulkomaan alv:n takaisinhaku? Säästä ja rahaa samalla kun teet työntekijöistäsi onnellisempia.
- Työntekijä
Vähemmän hallinnollista työtä kulujen rekisteröimisessä ja dokumentoimisessa.
- Hyväksyjä
Tehokas ja yksinkertainen hyväksyntämenettely, mobiilisti älypuhelimella.
- Talousosasto
Tarkka dokumentaatio, selkeä kokonaiskuva ja pysyvä ratkaisumalli. Kaikki yhdessä.

Yli 1 000 yritystä ja180 000 käyttäjää, 45:ssä maassa ovat saaneet kokea Acubizin tuomat hyödyt.
”Hyvä ja helppo ratkaisu kulujen hallintaan.”
”Täydellinen työkalu kulujen hallintaan.”
”Se on paras ratkaisu, jota olen ikinä kokeillut.”
”Helppo, nopea ja käyttäjäystävällinen.”
Lue lisää arvioita: Capterra | G2 | App Store | Google Play
Esimerkki siitä kuinka homma toimii.





Juusolla on kuluja
Sirpa voi hyväksyä kulut tien päästä lennossa älypuhelimen avulla.
Robert on vastuussa yrityksen rahankäyttöpolitiikasta.
Antti saa kulut ajallaan.
Liisa ja Taina näkevät kokonaiskuvan ja säästöt
Mitä tarjoamme? Valitse itse. Yhdistele tarpeen mukaan.
-
Tehokas ja digitaalinen prosessi henkilöstökulujen hallintaan – sisältäen yrityskortit ja kulut.
-
Automatisoitu digitaalinen prosessi ostolaskujen hallintaan.
-
Yrityskohtaisten ajokilometrien digitaalinen seuranta ja rekisteröinti.
-
Digitaalinen työkalu ajankäytön seurantaan ja hallintaan.
-
Optimoi prosessia entisestään lisäpalveluilla, kuten arvonlisäveron palautus ja kulupoliisi.
-
Integroimme kaikki yrityskortit, palkka- ja taloushallintojärjestelmiin.
Kaiken tyyppiset yritykset voivat hyötyä Acubizista.

Pienyritykset
Acubiz helpottaa hallinnollista työtä sekä sisäisesti että ulkoisesti. Se helpottaa sekä kirjanpitäjän, että tavallisen työntekijän elämää, tekemällä jokapäiväisten kulujen oikeaoppiseta kirjaamisesta helppoa ja nopeaa. Usein pienyrityksillä on ylimääräisiä resursseja niukasti, joten on ratkaisevan tärkeää, ettei hallinnollisiin tehtäviin käytetä liikaa aikaa.
Acubiz on määritetty siten, että ratkaisu sopii yksiin kirjanpidon parhaiden käytäntöjen kanssa, ja se on helposti integroitavissa yrityksen käyttämään taloushallinnon ohjelmistoon.

Keskisuuret yritykset
Kustannushallintaprosessien monimutkaisuus yleensä kasvaa liiketoiminnan mukana. Ehkä hyväksyntäketju pitää saada kulkemaan yhden tai useamman hallintatason läpi. Ratkaisun olisi tällöin ehkä hyvä tukea myös monimutkaisempaa tilikarttaa tai useita eri taloudellisia ulottuvuuksia.
Acubiz on määritetty siten, että monimutkaisempia kirjanpitokäytäntöjä tuetaan, mutta kulujen käsittely ja kirjaaminen on työntekijöille edelleen helppoa ja nopeaa.

Suuryritykset
Suuryrityksen kohdalla kerroksia tulee lisää. Yritys voi operoida useissa eri maassa, esim. tuotantoyksiköiden, tytäryhtiöiden tai myyntitoimistojen kautta. Tämä edellyttää erityisten maakohtaisten sääntöjen tukea. Tilikartan eri ulottuvuuksien ja hyväksyntävirtojen välillä voi olla myös riippuvuuksia.
Acubiz on määritetty siten, että maakohtaisia sääntöjä tuetaan ja se voidaan integroida myös kolmansien osapuolten (kuten liikematkatoimistojen) kanssa. Acubizia edustettuna ja käytössä tätä kirjoittaessa jo 45 maassa.
Kun bisnestä pyöritetään, kulujakin syntyy
Acubizilla on merkitystä monilla toimialoilla.
Vähittäis- ja tukkumyynti
Tukkuyrityksille ja vähittäiskauppaketjuille on usein ominaista korkea ”lähtevä” toiminta. Nämä toiminnot liittyvät myyjiin, myyntikonsultteihin, kauppiaisiin jne., joilla on tarve tapa hallita kuluja kuten kilometri-, matka- ja edustuskustannuksia.
Valmistus ja tuotanto
Työntekijöillä, jotka työskentelevät myynnissä ja asiakasrajapinnassa on tyypillisesti paljon toimintaa alalla. Toisin sanoen heidän toimintansa kohdistuu myyntihenkilöihin, myyntikonsultteihin, asennus- ja huoltoteknikoihin jne. ja heillä kaikilla on tarve hallita matka-, edustus- ja muita kulujaan.
Konsultointi, tilintarkastus ja laki
Konsultointiyrityksillä, tilintarkastusyrityksillä ja asianajotoimistoilla on asiakaslähtöistä toimintaa, joka luo paljon erilaisia kustannuksia, jotka on hoidettava. Usein on tarpeen kohdistaa kulut tarkasti tiettyihin projekteihin tai asiakkaisiin.
Kuljetus, merenkulku ja logistiikka
Monet rahti-, tavara- ja henkilöliikenteessä toimivien yritysten työntekijät ovat jatkuvasti ”tien päällä”. Siksi heille on tärkeää että kuluja voidaan käsitellä muuallakin kuin toimistolla. Tämä taas edellyttää tehokasta ja liikkuvaa ratkaisua kulujen hallintaan.
IT ja televiestintä
IT-palveluntarjoajilla, telekommunikaatioyrityksillä ja ohjelmistoyrityksillä on usein joukko työntekijöitä, jotka ovat jatkuvasti tien päällä. Kyseessä voi olla esimerkiksi myyntikonsultti tai teknikko, jonka on pystyttävä hoitamaan kulut helposti ja nopeasti missä ja milloin tahansa.
Rakennusala
Urakoitsijoilla, rakennusyrityksillä ja insinööreillä on usein suuria työntekijäryhmiä eri paikoissa. Tästä aiheutuu väistämättä kuluja, koska työntekijät ovat liikkeellä ja aiheuttaa tyypillisesti myös tarpeen kohdentaa kustannuksia hankekohtaisesti.
Muut
Kuluja syntyy kaikissa yrityksissä ja organisaatioissa. Automatisoitu kustannusten hallinta hyödyttää jokaista yritystä ja organisaatiota, aloilla kuten: vakuutus, pankki ja eläkeyhtiöt, kiinteistönhoito, yhdistykset, kulttuuri, yleishyödylliset palvelut, urheilu ja elämysalat, hotellit ja ravintolat, media ja viestintä sekä julkinen sektori.
5 factaa Acubizista
- 1 Nimi "Acubiz" tarkoittaa "tarkkaa liiketoimintaa" ja meidät perustettiin vuonna 1997.
- 2 Useimmat yritykset voivat hyötyä Acubizista. Kuten sanomme: Yritystä kun pyörittää, niin kuluja tulee
- 3 Acubiz kokoaa, hallinnoi ja optimoi kaikki kulujen hallintaan liittyvät hallinnolliset aliprosessit.
- 4 Acubiz auttaa oikeaoppisessa dokumentoinnissa ja kirjanpidossa kirjanpito- ja verolain mukaisesti.
- 5 Acubiz hyödyttää koko yritystä, kun kustannushallintaprosessit nopeutuvat ja helpottuvat.
Työntekijöiden ei tarvitse enää muistaa, mitkä kuitit vastaavat kuluja ja mihin tapaukseen tai projektiin mikäkin kulu liittyi. Kaikki on kirjanpitovalmiina järjestelmässä.
Susanne Anker-Møller | Kirjanpitäjän päällikkö | Kammeradvokaten
Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä.
Napsauta tätä muokataksesi evästevaihtoehtojasi.
30 minuuttia silloin kun olet vapaana.
Anna meidän soittaa sinulle.
Teillä tai meillä.