Käteiskulut
Kulut ja käteinen ovat tyypillisiä kululuokkia yrityksissä. Kun maksat jotain omasta taskustasi, syntyy kuluja, jotka hyvitetään myöhemmin. Yrityksillä on yleensä jonkinlainen prosessi kulujen hallintaan. Joko se hoidetaan manuaalisesti tai jollakin sovelluksella automatisoidusti.
Kulut Acubizissa
Hallitse kuluja puhelimella, digitaalisesti ja tehokkaasti.
- 1 Kirjaa kulut ottamalla kuva kuitista.
- 2 Täytä muutama yksityiskohta, lisää kustannustyyppi ja vaihtoehtoisesti omat kommenttisi. Määrä, maa ja valuutta otetaan automaattisesti kuitista OCR-tekniikan avulla.
- 3 Viimeistele rekisteröinti ja lähetä se hyväksyttäväksi valitsemalla ”Käteinen” ja “Lähetä”.
- 4 Hyväksyjä tarkistaa kulun ja joko hyväksyy tai hylkää sen käyttäen joko Acubizin mobiili- tai verkkosovellusta.
- 5 Talousosasto vastaanottaa kulut digitaalisessa muodossa ja valmistelee ne kirjanpitoa varten verkkosovelluksessa.
- 6 Kirjanpito ja korvaus suoritetaan automaattisesti.
- Tämä ominaisuus on käytettävissä Acubiz Expense -ratkaisussa.
Digitaalisen kuluhallinnan edut

Työntekijät
Työntekijä päästä kuitista eroon heti kun ostos on tehty ja se on kirjattu Acubiziin. Kuitin voi sen jälkeen heittää pois ja työntekijä voi palata työhönsä tietäen, että korvaus on matkalla.

Hyväksyjä
Hyväksyjälle virtaa hyväksyntäpyytöntöjä tasaisesti sitä mukaa kun kuluja syntyy. Hyväksy tai hylkää yksittäiset liiketapahtumat tai matkakulut tien päällä. Näet kokonaiskuvan käsittelemättömistä kuluista sovelluksen yksinkertaisen yleiskatsauksen avulla. Ei enää valtavia kuittipinoja odottamassa hyväksyntää.

Talousosasto
Talousosasto saa kuluja käsiteltäväksi jatkuvasti, koska työntekijät eivät enää kerää niitä kasoihin. Menot on kirjattu tileille jo valmiiksi, joten talousosaston on vain tarkistettava kulut ja valmisteltava ne kirjanpitoa varten.
Hallitse kuluja tien päällä
Rekisteröi ja hallinnoi kuluja Acubizin mobiilisovelluksella. Se tekee prosessista paljon joustavamman ja tehokkaamman koko yritykselle. Kulut voidaan kirjata ja käsitellä välittömästi, kun työntekijä on liikkeellä – esimerkiksi asiakaskokouksessa, myyntikokouksessa, konferenssissa tai vastaavassa. Acubizia voidaan käyttää kaikenlaisiin kuluihin, kuten aamiaisen ostamiseen osastolle, ruokaan, juomiin, toimistotarvikkeisiin, pysäköintiin, taksiin jne.
Acubizissa kulukirjausten tekeminen on helppoa. Siksi työntekijöillä ei enää ole tarvetta kerätä kuitteja kasoihin kerralla hoidettavaksi. Ennen Acubizia monissa yrityksissä hoidettiin näitä kuittipinoja kuun lopussa, jolloin useimmat talousosastot ovat kiireisimpiä.
Kun kulut digitoidaan ja kirjataan heti järjestelmään, nopeutuu prosessi todella paljon. Tämä tuo suuria etuja talousosastolle, joka saa paremman yleiskuvan sekä helpomman ja tehokkaamman tavan hallita kustannuksia. Kustannushallintaprosessien kaikki vaiheet helpottuvat, yrityksen kaikkia kulukäytäntöjä ja määräaikoja noudattaen.
Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä.
Napsauta tätä muokataksesi evästevaihtoehtojasi.
30 minuuttia silloin kun olet vapaana.
Anna meidän soittaa sinulle.
Teillä tai meillä.