Lomat ja poissaolot
Lomat ja poissaolotunnit tarkoittavat niitä päiviä ja tunteja, jolloin työntekijä on poissa työpaikalta lomien, ylimääräisten lomapäivien, hoitopäivien, sairauspäivien tai muun poissaolon vuoksi.
Säästää aikaatyöntekijältä, hyväksyjältä ja talousosastolta
Tiedot voidaan viedä suoraan kirjanpito- ja palkkajärjestelmään
Minimoi virheet ja paranna yleiskuvaa
Lomat ja poissaolot Acubizissa
Yrityksillä on erilaisia tarpeita ja vaatimuksia ajankirjaamisratkaisulle, jolla hallitaan lomia ja poissaoloja. Siksi Acubiz Time koostuu kahdesta moduulista: Acubiz Time Basic on tarkoitettu tavanomaisiin aikakirjauksiin ja Acubiz Time Advanced vastaavasti ajankäytön yksityiskohtaisempaan kirjaamiseen. Miten lomien ja poissaolojen kijaaminen Acubiz Timeen tapahtuu?
- 1 Napauta Aika-kuvaketta (kello) sovelluksen alaosassa tai plusmerkkiä ja sen jälkeen ”Ajan kirjaus”.
- 2 Valitse valitse oikea kirjaustyyppi (sairaus, lapsen ensimmäinen sairauspäivä, loma, ylimääräiset lomapäivät).
- 3 Valitse joko tuntien tai päivien määrä kirjaustyypin ja yrityskohtaisten asetusten mukaisesti.
- 4 Lähetä hyväksyttäväksi napauttamalla ”Valmis”
- 1 Napauta Aika-kuvaketta (kello) sovelluksen alaosassa tai paina plusmerkkiä ja sen jälkeen ”Ajan kirjaus”.
- 2 Napauta viikkoraporttikuvaketta.
- 3 Valitse päivä ja napauta plusmerkkiä.
- 4 Valitse valitse oikea kirjaustyyppi (sairaus, lapsen ensimmäinen sairauspäivä, loma, ylimääräiset lomapäivät).
- 5 Valitse kirjaustyypin mukaan joko tuntien tai päivien lukumäärä, ja syötä tarvittaessa lisätietoja.
- 6 Napauta “Valmis”, kun viikko on ohi, niin saat yleiskuvan ajankäytöstä.
- 7 Lähetä hyväksyttäväksi napauttamalla ”Vahvista”.
- Tämä ominaisuus on käytettävissä Acubiz Time -ratkaisussa.
Palkkahallinnon tehostaminen
Vie tiedot suoraan kirjanpitoon ja palkkajärjestelmään
Digitaalinen aikankirjausratkaisu, jolla voidaan hallita lomia ja poissaoloja, helpottaa palkkahallintoa. Acubiz on integroitu yrityksen toiminnanohjausjärjestelmiin ja palkkajärjestelmiin, jonka ansiosta tietoja voidaan viedä ja tuoda Acubiz Timesta muihin järjestelmiin. Näitä tietoja voidaan käyttää myös liiketoiminnan analysoimiseen.
Tämän ansiosta manuaalinen tietojen syöttö vähenee merkittävästi ja koko prosessi toimii täysin digitaalisesti ja pitkälle automatisoidusti.
Yksinkertainen työnkulku lomien ja poissaolojen rekisteröimiseen.
Acubiz Time on yksinkertainen työnkulku lomien ja poissaolojen hallintaan: Työntekijä kirjaa, lomat, sairauspoissaolot jne., jonka jälkeen hyväksyjä tarkistaa kirjaukset ja hyväksyy tai hylkää ne, minkä jälkeen talousosasto käsittelee tiedot. Työnkulku on siis samanlainen kuin muissakin ratkaisuissamme: Acubiz Expense, Acubiz Mileage ja Acubiz Invoice.
Unohda laskentataulukot ja ota lomat ja poissaolot kunnolla haltuun
Työntekijän poissaolojen seuraaminen on yhtä tärkeää kuin hänen läsnäolonsakin. Poissaolot ovat täysin luonnollinen osa työsuhdetta. Siksi niiden käsittelyn on oltava sujuvaa ja kokonaiskuvan saatavilla helposti, riippumatta siitä, ovatko poissolot suunniteltuja vai suunnittelmattomia. Monet yritykset käyttävät edelleen excel-taulukoita, joihin työntekijät kirjaavat lomat ja poissaolot manuaalisesti talousosastolle lähetettäväksi. Jos excel-taulukkoa päivitetään jatkuvasti, se antaa siedettävän yleiskuvan, mutta samalla lisääntyy riski inhimillisiin kirjoitus- ja muihin virheisiin. Tämä syö tehokkuutta ja vie aikaa, eikä tietoja voida viedä excell-taulukosta suoraan yrityksen toiminnanojaus- tai palkkajärjestelmään.
Acubiz Time työntekijät voivat tehdä työaikakirjaukset ja projektitunnit jne., helposti ja tehokkaasti.
Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä.
Napsauta tätä muokataksesi evästevaihtoehtojasi.
30 minuuttia silloin kun olet vapaana.
Anna meidän soittaa sinulle.
Teillä tai meillä.