Ota Acubiz Corporate käyttöön

Acubiz Corporate sisältää mobiilisovelluksemme Acubiz One:n ja verkkosovelluksemme Acubiz EMS:n. Ratkaisu hyödyttää koko yritystä.

Käyttöönotto vaihe vaiheelta

Ei aloitusmaksuja, suuria järjestelmäinvestointeja tai ohjelmistojen asennusta. Acubiz Corporate on pilvipohjainen ja helppo integroida. Manuaalisten työvaiheiden automaatio on helppoa ja yksinkertaista. Me autamme mukana kunnes Acubiz Corporate on täysin toimintavalmis.

1. Sinun kotitehtäväsi

Ennen ensimmäistä tapaamistamme, sinun olisi syytä miettiä mitä haluat tilikartallesi ja mitä tietoja integroidaan toiminnanohjausjärjestelmääsi. Acubiz hoitaa luottokorttien integroinnin järjestelmään.

2. Perustamispalaveri

Yhdessä talousosastonne kanssa, Acubiz säätää ja asettaa Acubiz Corporate:n juuri teille sopivaksi. Tämä kokous kestää yleensä 4 – 8 tuntia.

3. Viimeiset valmistelut

Sinä lisäät käyttäjät, dimensiot ja tilikarttasi. Saatat tarvita IT-osastosi tai toiminnanohjausjärjestelmätoimittajan mukaan – tämä vie heiltä enintään 2 tuntia aikaa.

4. Pääkäyttäjä koulutus

Saat päivän koulutusta Acubizin päivittäisestä käytöstä. Tämä voidaan toteuttaa fyysisesti teillä tai verkossa.

5. Käyttöönotto

Aloitat Acubizin käytön ja pääkäyttäjät yrityksessäsi kouluttavat muut käyttäjät.

6. Arviointi

Yhdessä arvioimme prosessin kulun – miten kaikki on sujunut?

Käyttöönottoraketti

Pyydä ilmainen demo

Ilmainen