Acubiz-kumppani – Enemmän lisäarvoa sinulle asiakkaillesi
Yksinkertaista, digitaalista ja automatisoitua kulujen hallintaa sinun asiakkaillesi
Olemme solmineet strategisia kumppanuuksia johtavien kirjanpitoyritysten, tilitoimistojen, tilintarkastajien, järjestelmätoimittajien jne. kanssa. Haluatko olla seuraava kumppanimme?
- Tarjoa asiakkaillesi digitaalinen ja automatisoitu kuluhallintaprosessi.
- Hyödynnä White Label ratkaisuamme, jossa voit tarjota kulujen hallinnan ratkaisua Acubizin täydellä toiminnollisuudella brändättynä oman yrityksesi designilla ja logolla.
- Ryhdy luottoneuvonantajaksi vakaalle brändille, jolla on vankka kokemus vuodesta 1997.




















Kestävää lisäarvoa ja etua asiakkaillesi
Yksinkertaista kulujen hallintaa
Tehokas ja digitaalinen työntekijöiden kulujen hallinta.
80% vähemmän hallinnointia
Selkeä kokonaiskuva ja näkemys kulurakenteista sekä parempi kontrolli yrityksen kulukäytäntöjen tukemiseksi.
Maailmanlaajuinen kattavuus
Acubizilla on käyttäjiä maailmanlaajuisesti 45 eri maassa.
Enemmän kuin matkakalaskuja ja kuluraportteja
Tehokkaat prosessit yrityksen luottokorteilla ostamiseen, käteiskulut, alhaiset kustannukset, kilometri- ja tuntikirjaukset, laskujen hallinta ja paljon muuta.
Acubiz on erittäin käyttäjäystävällinen
Yksinkertainen ja käyttäjäystävällinen käyttökokemus tuottavat tehokkaita prosesseja ja tyytyväisiä käyttäjiä.
Turvallista tietojenkäsittelyä
Tietoturva on ykkösprioriteetin asia Acubizissa ja siksi meillä on siitä todisteena II-tyypin ISAE 3402 -sertifikaatti.
Täydennämme toisiamme kauniisti eri osa-alueilla
Täydennetään toisiamme ja annetaan toistemme tehdä sitä, mitä teemme parhaiten.
Teemme yhteistyötä kirjanpito- ja kirjanpitotoimistojen kanssa, jotka toimivat ammattimaisina kumppaneina yrityksille, jotka haluavat ulkoistaa taloushallinnon, kirjanpidon ja niihin liittyvät hallinnolliset tehtävät.
Teemme yhteistyötä tilintarkastajien ja kirjanpitäjien kanssa, jotka ymmärtävät digitaalisten työkalujen arvon asiakkaidensa kirjanpitoprosessien tukemisessa. Acubizin digitaaliset työkalut kulujen hallintaan takaavat asianmukaisen dokumentoinnin ja läpinäkyvyyden.
Teemme yhteistyötä palkkahallinnon toimijoiden kanssa ja varmistamme, että kulut ja verovapaat korvaukset (kuten matkakorvaukset ja päivärahat) rekisteröidään, dokumentoidaan, lasketaan, korvataan ja raportoidaan oikein – kussakin maassa sovellettavan verolain mukaan.
Teemme yhteistyötä ERP-, talous- ja palkkajärjestelmien toimittajien kanssa. Acubiz tarjoaa alansa parhaat toiminnallisuudet ja vertaansa vailla olevan käytettävyyden sekä merkittävää lisäarvoa kulujen hallintaan.
Teemme yhteistyötä pankkien ja muiden maksuvälineitarjoajien kanssa. Acubiz integroituu kaikkien yrityskorttien kanssa ja integroi kortit älykkääseen teknologiaan. Kulutapahtumien dokumentoinnista ja kirjanpidosta tulee yksinkertaista, digitaalista ja automatisoitua.
Kumppanina saat
Kumppanisopimukset
Meillä on kahdentyyppisiä kumppanuuksia – referenssi- ja jälleenmyyjäkumppani.
Referesnssi
Referenssikumppani välittää asiakasliidejä Acubizille. Acubiz vastaa myynnistä, käyttöönotosta ja kättäjätuen tarjoamisesta loppuasiakkaalle. Kumppani saa palkkion loppuasiakkaan ensimmäisen vuoden käyttömaksuista. Tämä sopii hyvin yrityksille, jotka eivät itse halua hoitaa koko myynti ja käyttöönottoprosessia.
Jälleenmyyjä
Jälleenmyyntikumppani ottaa suuremman vastuun asiakassuhteesta. Kumppani ostaa Acubizin palvelua ja vastaa itse hinnoittelusta, myynnistä, käyttöönotosta ja tukipalvelujen tarjoamisesta loppuasiakkaalle. Acubiz on vastuussa kumppanin kouluttamisesta ja tarjoaa myös käytännön apua esimerkiksi käyttöönotoissa. Avun luonne voidaan myös erikseen määritellä kumppanisopimukseen tarvittaessa.
Meidän kumppanimme

Nykredit on yksi Tanskan suurimmista rahoituslaitoksista.
Nykredit ja Acubiz ovat solmineet Whitelabel sopimuksen, joka tarkoittaa että Nykredit voi tarjota Nykredit Expenese Managerin (NEM) asiakkailleen. NEM on Acubiz valeasussa ja antaa yrityksille helpon ja nopean tavan kirjata kulut ja kilometrit.

iAdvice on yksi pohjoismaiden suurimmista Visma kumppaneista, ja kokonaisvaltaisten IT-ratkaisujen tarjoaja.
iAdvice auttaa yrityksiä hyödyntämään parhaalla mahdollisella tavalla kaikkia tarjoamiaan ohjelmistoja, mukaan lukien Acubiz. iAdvice keskittyy erityisesti käyttöönottoon ja sen jälkeiseen tukeen, jonka onnistuminen takaa hyvän käyttäjäkokemuksen.

janne H Consult on ulkoinen kirjanpitotoimisto pienille yrityksille, jotka haluavat ulkoistaa kirjanpidon ja palkanlaskennan sekä muita hallinnollisia tehtäviä.
Toiminnan keskipisteessä on toiminnan virtaviivaistaminen, jossa Janne H Consult priorisoi ja virtaviivaistaa hallinnollisia työnkulkuja niin paljon kuin mahdollista.

Nordea on Pohjoismaiden suurin rahoituspalvelukonserni, jolla on kattava valikoima rahoituspalveluja.
Nordean ja Acubizin kumppanuus koostuu pakettiratkaisusta, joka sisältää Nordea First Card -yrityksen luottokortit, sekä Acubizin ratkaisun kulujen ja kilometrien kirajaamiseen ja hallintaan.

Proløn on auttanut tanskalaisia yrityksiä virtaviivaistamaan palkkahallintoa yli 30 vuoden ajan ja he ovat siinä myös todella hyviä. ProLøn käyttää ”Pure Player” -strategiaa, jossa keskitytään kumppanuuksiin sellaisten yritysten kanssa, jotka voivat auttaa asiakkaitaan muilla kuin palkkahallinnon aloilla.
Acubiz on yksi kumppaneista, joka voi auttaa ProLønin asiakkaita kuluhallinnassa.

Unik kehittää innovatiivisia teollisuusohjelmistoja asumis- ja kiinteistöjohtamisen parissa työskenteleville ihmisille ja yrityksille sekä asianajotoimistoille.
Kumppanuus Acubizin kanssa antaa Unikille mahdollisuuden tarjota asiakkailleen markkinoiden parhaan kuluhallintaratkaisun.

Staria auttaa uudistamaan taloushallintoa siten, että aikaa jää enemmän välttämättömiin ja lisäarvoa tuottaviin tehtäviin. Staria tuntee haasteet, jotka liittyvät nopeaan kasvuun ja kansainväliseen laajentumiseen. Staria on aina valmiina auttamaan toiminnanohjauksessa, kirjanpitopalveluissa, henkilöstöhallinnossa, palkanlaskennassa ja robotiikassa.

Zignifikant toimittaa tulevaisuuden ratkaisuja automatisoituun ja digitalisoituun kirjanpitoon pienille ja keskisuurille yrityksille. Ne auttavat säästämään aikaa ja rahaa asiakkaille varmistaen samalla ajantasaisen yleiskuvan taloudesta ja älykkäämät työnkulut.
Olemme iloisia voidessamme olla osa tätä matkaa.

Inforevision on tilintarkastus- ja konsultointitalo, joka auttaa yrityksiä monenlaisissa kirjanpito- ja henkilöstöasioissa. He tietävät myös miten IT-järjestelmät otetaan käyttöön ja muunnetaan työkaluiksi, jotka tukevat asiakkaiden liiketoimintaa.

SDC:n omistavat sen asiakkaat ja käyttäjät, joihin kuuluu yli 120 finanssilaitosta Pohjoismaissa. SDC:n ydinpalveluihin kuuluvat IT-järjestelmien ja niihin liittyvien palvelujen kehittäminen, ylläpito ja tukipalvelut rahoituslaitoksille.

Amesto Solutions pyrkii tekemään asiakkaidensa liiketoiminnasta kannattavampaa virtaviivaistamalla liiketoimintaprosesseja tekniikan avulla. He tarjoavat ratkaisuja, neuvoja ja palveluja mm. ERP, CRM, HRM, AI ja Business Intelligence.

Sønderjyllands Revision on valtion auktorisoima tilintarkastusyritys, jolla on aikaa, osaamista ja halukkuutta tehdä positiivista muutosta asiakkailleen. Ne ovat hyvä vaihtoehto yksittäisille tilintarkastajille.

Integrata on henkilöstöhallinnon asiantuntijayritys. Se tarjoaa kattavan valikoiman työkaluja, joiden avulla asiakkaat voivat hallita, yhtenäistää ja parantaa rekrytointi-, palkka- ja HR-prosessiensa tehokkuutta.
Finanschefen
Finanschefen tarjoaa apua taloudellisissa tehtävissä, kuten kirjanpito, palkanlaskenta, tilintarkastus ja raportointi. Finanschefen vapauttaa asiakkaiden aikaa huolehtimalla triviaaleista hallinnollisista tehtävistä ja tekemällä tilaa siten tilaa arvokkaammille tehtäville.

EY Net Source tuottaa interim- palveluita ja auttaa talous-, kirjanpito- ja palkkatoimintojen ulkoistamisessa. He auttavat yrityksiä hankkimaan resursseja ja osaamista, joiden avulla voidaan virtaviivaistaa liiketoimintaprosesseja ja pystytään ratkaisemaan kiireelliset operatiiviset tehtävät.

Jutlander on Tanskan asiakasläheisin ja henkilökohtaisinta palvelua tarjoava pankki.
Jutlander ja Acubiz tekevät yhteistyötä, joka tarkoittaa että Jutlanderin asiakkaat saavat helposti käyttöönsä Acubizin kulujen hallinnan palvelut. Yhdessä Jutlander Pankin tuotteiden ja palvelujen kanssa, Acubiz auttaa helpottamaan asiakasyritysten hallinnollista taakkaa.

Medius auttaa yrityksiä saavuttamaan täyden kulukontrollin.
Medius auttaa yrityksiä saavuttamaan täyden kulukontrollin ja takaa paremman tuottavuuden koko hankintaprosessille kattaen uusien toimittajien löytämisen, tuotteiden ja palvelujen tilaamisen ja laskujen sekä maksujen käsittelyn.

Innofactor Innofactorilla on missio! He haluavat tukea asiakkaidensa menestystä auttamalla heitä modernisoimaan ja digitalisoimaan organisaationsa.
Tämän he tekevät edistämällä uusia yhteistyötapoja, siirtämällä asiakkaan palvelut turvallisesti pilveen ja kehittämällä, uudistamalla ja virtaviivaistamalla heidän liiketoimintaprosessejaan datavetoisesti. Kaikki tämä hyödyntäen Microsoftin laajaa yritysverkkoratkaisujen ekosysteemiä.

Sympa tarjoaa täysin muokattavissa olevan HR-ratkaisun ja yksi pohjoismaiden nopeiten kasvavia HR-toimittajia.
Sympan täysin digitaalinen ratkaisu auttaa organisaatioita hallinnoimaan työntekijöiden kaikkia dataa yhdessä järjestelmässä aina palkkaukseta elääkkeelle saakka.

Fiscales palvelee asiakkaitaan talouden hallinnon, verotuksen ja kirjanpidon palveluillaan.
Acubiz osana palveluitaan Fiscales voi edetä markkinoilla tarjoamalla asiakkailleen johtavaa ratkaisua työntekijälähtöisten kulujen hallinnoinnin prosesseihin.

Tietotili on täyden palvelun tilitoimisto, joka auttaa ja neuvoo asiakkaitaan taloushallintoon ja verotukseen liittyvissä asioissa tarjoamalla heille intuitiivisia ohjelmistoja ja digitaalisia ratkaisuja osana tätä.
Tietotili on Acubizin digitaalisten ja automatisoitujen kulujen hallinnan palvelujen jälleenmyyjä.
Tule osaksi vahvaa kumppaniverkostoa
Jokainen kumppanuus ei ole samanlainen
Eri yritykset tarvitsevat erilaisia kumppanuuksia. Keskustellaan ja selvitetään, millainen yhteistyö tuottaisi maksimaalisen lisäarvon.
Lisäarvoa asiakkaillesi
Tehosta ja optimoi omaa liiketoimintaasi
Keskity siihen, mitä teet parhaiten
Tämä saattaa kiinnostaa sinua

Huomautukseton ISAE 3402 Type II-sertifikaatti
Acubizille on myönnetty huomautukseton ISAE 3402 Type II -sertifikaatti. Tietoturva on ensisijainen tavoitteemme.

Matka- ja muiden kulujen hallinta vuonna 2020
Kulujenhallinnan automaatiolla saat ajantasaisen datan ja täysin eri perustan yrityksesi johtamiseen.