Acubiz-kumppani – Enemmän lisäarvoa sinulle asiakkaillesi

Yksinkertaista, digitaalista ja automatisoitua kulujen hallintaa sinun asiakkaillesi

Olemme solmineet strategisia kumppanuuksia johtavien kirjanpitoyritysten, tilitoimistojen, tilintarkastajien, järjestelmätoimittajien jne. kanssa. Yhteinen tavoitteemme on tehokas, digitaalinen ja automatisoitu kulujen hallinta asiakkaillemme.

Optimoidaan liiketoimintaamme yhdessä

Kestävää lisäarvoa ja etua asiakkaillesi

Yksinkertaista kulujen hallintaa

Tehokas ja digitaalinen työntekijöiden kulujen hallinta.

80% vähemmän hallinnointia

Selkeä kokonaiskuva ja näkemys kulurakenteista sekä parempi kontrolli yrityksen kulukäytäntöjen tukemiseksi.

Maailmanlaajuinen kattavuus

Acubizilla on käyttäjiä 43 kolmessa eri maassa.

Enemmän kuin matkakalaskuja ja kuluraportteja

Tehokkaat prosessit yrityksen luottokorteilla ostamiseen, käteiskulut, alhaiset kustannukset, kilometri- ja tuntikirjaukset, laskujen hallinta ja paljon muuta.

Onnelliset käyttäjät

Vapauta käyttäjät hitaista ja manuaalisista tehtävistä. Se johtaa tyytyväisiin käyttäjiin.

Turvallista tietojenkäsittelyä

Tietoturva on ykkösprioriteetin asia Acubizissa ja siksi meillä on siitä todisteena II-tyypin ISAE 3402 -sertifikaatti.

Täydennämme toisiamme kauniisti eri osa-alueilla

Täydennetään toisiamme ja annetaan toistemme tehdä sitä, mitä teemme parhaiten.

Kirjanpito- ja tilitoimistot

Teemme yhteistyötä kirjanpito- ja kirjanpitotoimistojen kanssa, jotka toimivat ammattimaisina kumppaneina yrityksille, jotka haluavat ulkoistaa taloushallinnon, kirjanpidon ja niihin liittyvät hallinnolliset tehtävät.

Tilintarkastajat ja kirjanpitäjät

Teemme yhteistyötä tilintarkastajien ja kirjanpitäjien kanssa, jotka ymmärtävät digitaalisten työkalujen arvon asiakkaidensa kirjanpitoprosessien tukemisessa. Acubizin digitaaliset työkalut kulujen hallintaan takaavat asianmukaisen dokumentoinnin ja läpinäkyvyyden.

Palkkahallinnon toimijat

Teemme yhteistyötä palkkahallinnon toimijoiden kanssa ja varmistamme, että kulut ja verovapaat korvaukset (kuten matkakorvaukset ja päivärahat) rekisteröidään, dokumentoidaan, lasketaan, korvataan ja raportoidaan oikein – kussakin maassa sovellettavan verolain mukaan.

Järjestelmätoimittajat

Teemme yhteistyötä ERP-, talous- ja palkkajärjestelmien toimittajien kanssa. Acubiz tarjoaa alansa parhaat toiminnallisuudet ja vertaansa vailla olevan käytettävyyden sekä merkittävää lisäarvoa kulujen hallintaan.

Pankit ja maksupalveluntarjoajat

Teemme yhteistyötä pankkien ja muiden maksuvälineitarjoajien kanssa. Acubiz integroituu kaikkien yrityskorttien kanssa ja integroi kortit älykkääseen teknologiaan. Kulutapahtumien dokumentoinnista ja kirjanpidosta tulee yksinkertaista, digitaalista ja automatisoitua.

Kumppanina saat

Koulutusta Acubizin käyttöön
Tukea asiakkaille
Apua myyntiin ja markkinointiin
Suosiolliset sopimusehdot sinulle ja asiakkaillesi

Meidän kumppanimme

Nordea

Nordea on Pohjoismaiden suurin rahoituspalvelukonserni, jolla on kattava valikoima rahoituspalveluja.

Nordean ja Acubizin kumppanuus koostuu pakettiratkaisusta, joka sisältää Nordea First Card -yrityksen luottokortit, sekä Acubizin ratkaisun kulujen ja kilometrien kirajaamiseen ja hallintaan.”

Proløn

ProLøn on auttanut tanskalaisia yrityksiä virtaviivaistamaan palkkahallintoa yli 30 vuoden ajan ja he ovat siinä myös todella hyviä. ProLøn käyttää ”Pure Player” -strategiaa, jossa keskitytään kumppanuuksiin sellaisten yritysten kanssa, jotka voivat auttaa asiakkaitaan muilla kuin palkkahallinnon aloilla.

Acubiz on yksi kumppaneista, joka voi auttaa ProLønin asiakkaita kuluhallinnassa.

Unik

Unik kehittää innovatiivisia teollisuusohjelmistoja asumis- ja kiinteistöjohtamisen parissa työskenteleville ihmisille ja yrityksille sekä asianajotoimistoille.

Kumppanuus Acubizin kanssa antaa Unikille mahdollisuuden tarjota asiakkailleen markkinoiden parhaan kuluhallintaratkaisun.

Staria

Staria auttaa uudistamaan taloushallintoa siten, että aikaa jää enemmän välttämättömiin ja lisäarvoa tuottaviin tehtäviin. Staria tuntee haasteet, jotka liittyvät nopeaan kasvuun ja kansainväliseen laajentumiseen. Staria on aina valmiina auttamaan toiminnanohjauksessa, kirjanpitopalveluissa, henkilöstöhallinnossa, palkanlaskennassa ja robotiikassa.

Zignifikant

Zignifikant toimittaa tulevaisuuden ratkaisuja automatisoituun ja digitalisoituun kirjanpitoon pienille ja keskisuurille yrityksille. Ne auttavat säästämään aikaa ja rahaa asiakkaille varmistaen samalla ajantasaisen yleiskuvan taloudesta ja älykkäämät työnkulut.

Olemme iloisia voidessamme olla osa tätä matkaa.

Inforevision

Inforevision on tilintarkastus- ja konsultointitalo, joka auttaa yrityksiä monenlaisissa kirjanpito- ja henkilöstöasioissa. He tietävät myös miten IT-järjestelmät otetaan käyttöön ja muunnetaan työkaluiksi, jotka tukevat asiakkaiden liiketoimintaa.

SDC

SDC:n omistavat sen asiakkaat ja käyttäjät, joihin kuuluu yli 120 finanssilaitosta Pohjoismaissa. SDC:n ydinpalveluihin kuuluvat IT-järjestelmien ja niihin liittyvien palvelujen kehittäminen, ylläpito ja tukipalvelut rahoituslaitoksille.

Amesto solutions

Amesto Solutions pyrkii tekemään asiakkaidensa liiketoiminnasta kannattavampaa virtaviivaistamalla liiketoimintaprosesseja tekniikan avulla. He tarjoavat ratkaisuja, neuvoja ja palveluja mm. ERP, CRM, HRM, AI ja Business Intelligence.

Sønderjyllands Revision

Sønderjyllands Revision on valtion auktorisoima tilintarkastusyritys, jolla on aikaa, osaamista ja halukkuutta tehdä positiivista muutosta asiakkailleen. Ne ovat hyvä vaihtoehto yksittäisille tilintarkastajille.

Integrata

Integrata on henkilöstöhallinnon asiantuntijayritys. Se tarjoaa kattavan valikoiman työkaluja, joiden avulla asiakkaat voivat hallita, yhtenäistää ja parantaa rekrytointi-, palkka- ja HR-prosessiensa tehokkuutta.

Finanschefen

Finanschefen tarjoaa apua taloudellisissa tehtävissä, kuten kirjanpito, palkanlaskenta, tilintarkastus ja raportointi. Finanschefen vapauttaa asiakkaiden aikaa huolehtimalla triviaaleista hallinnollisista tehtävistä ja tekemällä tilaa siten tilaa arvokkaammille tehtäville.

EY

EY Net Source tuottaa interim- palveluita ja auttaa talous-, kirjanpito- ja palkkatoimintojen ulkoistamisessa. He auttavat yrityksiä hankkimaan resursseja ja osaamista, joiden avulla voidaan virtaviivaistaa liiketoimintaprosesseja ja pystytään ratkaisemaan kiireelliset operatiiviset tehtävät.

Tule osaksi vahvaa kumppaniverkostoa

Jokainen kumppanuus ei ole samanlainen

Eri yritykset tarvitsevat erilaisia kumppanuuksia. Keskustellaan ja selvitetään, millainen yhteistyö tuottaisi maksimaalisen lisäarvon.

Lisäarvoa asiakkaillesi
Tehosta ja optimoi omaa liiketoimintaasi
Keskity siihen, mitä teet parhaiten

Tämä saattaa kiinnostaa sinua

Få mere at vide om at være partner

Ilmainen