Acubiz Invoice Ostolaskujen automaattinen käsittely
Acubiz Invoice saat käyttöösi digitaalisen ja automatisoidun työnkulun ostolaskuja varten. Palvelu tarjoaa mahdollisuuden tarkkaan tietojen poimintaan ja täydellisen, realiaikaisen kokonaiskuvan kuluista. Se tarjoaa sinulle myös nopean ja tehokkaan hyväksyntäprosessin, joka voidaan hoitaa intuitiivisen Acubiz One -mobiilisovelluksen kautta.

Digitaalinen ja automaattinen ostolaskujen hallinta
Automaattinen laskuttajan tunnistus
Nopea ja tarkka tietojen kerääminen
Automaattinen kirjanpitoon vienti
Sähköiset laskut (OIOUBL)
Intuitiivinen mobiilikäyttöliittymä hyväksyntöihin ja tarkastus kiertoihin
Ostolaskujen käsittelyn on oltava helppoa
Ei enää hitaita paperiprosesseja
Ostolaskujen automaattinen kirjanpito suoritetaan kunkin toimittajan erikseen määrittelemien standardien mukaisesti ja annettu lasku on liitetteenä (pdf, png tai jpg). Tämä tarkoittaa, että dokumentaatio on aina saatavilla digitaalisessa muodossa. Acubiz Invoice voi hallinnoida kaikkia sähköisiä laskujasi OIOUBL formaatissa kaikilta toimittajiltasi. Hyväksyjät voivat helposti hyväksyä laskut ennen kuin ne ohjataan automaattisesti kirjanpitoon ja maksuun ERP-järjestelmässäsi.
- Digitaalinen ostolaskujen hallinta, tarkka tiedonkeruu ja automaattinen kirjanpito.
- Pilvipohjainen, eli voit hallita laskuja missä ja milloin tahansa.
- Tehokas ja joustava hyväksyntäprosessi - mukautettava hyväksyntäkulku (maksimissaan kahdelle hyväksyjälle).
- Selätä hankintajärjestelmien ja toimituskulujen monimutkaisuus hankintaketjussasi.
Sähköiset laskut (OIOUBL/EAN)
Toimittajien sähköiset laskut (OIOUBL tai EAN) voidaan skannata, tiliöidä ja hyväksy Acubiz Invoice-ratkaisulla. Sähköinen lasku ei ole joka toimitetaan PDF, JPEG tai PNG tiedostona, vaikka ne lähetetään myös sähköisesti ja verkossa. Sähköiset laskut lähetetään standardisoidussa ja rakenteellisessa sähköisessä muodossa kuten OIOUBL.
Me tuemme sähköisiä laskuja Tanskassa ja sähköisten laskujen kierto Acubizissä on seuraava: toimittaja lähetti laskun OIOUBL formaatissa yrityksen EAN numeroon ”Nemhandelsregisteret”:in kautta ja myöhemmin suoraan Acubiziin.
Myöhemmin Acubiz Invoice-ratkaisu lukee asiakkaan saamat laskut sisään ja tunnistaa automaattisesti tiedot laskulta ja valmistaa sen tarkastusta, hyväksyntää ja taloushallinnon käsittelyä varten.
Acubiz auttaa:
- sinua rekisteröitymään ”Nemhandelsregisteret”:iin ja saamaan EAN-numeron.
- sinua saamaan kaikki tulevat laskusi toimittajiltasi OIOUBL formaatissa suoraan Acubiz Invoice-ratkaisuusi
- sinua luomaan toimittajalistan, tilikartan ja laskentakohteet
Tehokas digitaalinen ja automatisoitu prosessi

Skannaus ja tiedonkeruu
Prosessi aloitetaan ostolaskujen skannauksella sekä myöhemmällä tiedonkeruulla ja tietojen luokittelulla. Acubiz tarjoaa pääsyn markkinoiden parhaisiin ja tarkimpiin laskujen skannausohjelmistoihin – käytämme Paperflow’n skannausmoottoria.
Skannausprosessia tukee edistyksellinen tekoälytekniikka, joka on yhtä tarkkaa kuin ihmisen lukemana – vain 10 kertaa nopeammin.
Tämä ensimmäinen vaihe on välttämätön 100% digitaalisen ja automatisoidun työnkulun varmistamiseksi jälkikäteen. Acubiz käsittelee useimmat laskumuodot (paperi, PDF jne.) Ja poimii ja jäsentää tiedot tarkasti.
Automaattinen laskun työnkulku
Skannauksen ja tiedonkeruun jälkeen aloitetaan automatisoitu työnkulku, joka huolehtii ostolaskujen kirjaamisesta, jakamisesta ja hyväksymisestä. Toimittajille voidaan määrittää vakiotiliöintisäännöt, jotta kirjaus tapahtuu automaattisesti. Hyväksyjät perustetaan asiakkaan yksilöllisten tarpeiden mukaan (esim. Suhteessa organisaatiorakenteeseen, liiketoimintasääntöihin jne.) Ja määritellään jakelu- ja hyväksymiskulut.
Itse hyväksyntä voidaan hoitaa helposti Acubiz Onen tai Acubiz EMS: n kautta. Hyväksyjällä on helppo ja selkeä pääsy kaikkiin yksittäisiä laskuja koskeviin asiakirjoihin, mukaan lukien kopiot alkuperäisistä laskuista.
Integraatio taloushallinnan järjestelmään
Prosessin viimeinen vaihe sisältää tietojen viemisen ERP: hen tai taloushallinnon järjestelmään nopean ja tarkan kirjanpidon varmistamiseksi. Kun kirjanpito-, jakelu- ja hyväksyntäkulku on saatu päätökseen, voidaan luoda vientidata, joka on kirjanpitovalmista tietoa.
Nämä tiedot voidaan siirtää taloushallinnan järjestelmään automaattisen integraation avulla tai viemällä ne manuaalisena vientinä sisäänluvun kautta taloushallinnon järjestelmään.
Yrityksen ostolaskujenlaskujen digitaalinen hallinta antaa sinulle myös yleiskuvan ja katsauksen prosessiin, jonka avulla prosessia voidaan jatkuvasti kehittää ja automaatiotasoa lisätä.
Näin se toimii
Acubiz Invoice on ratkaisu ostolaskujen hallinnan automatisointiin. Se voidaan ostaa erikseen tai yhdistää olemassa olevaan ratkaisuun.
Tarjoamme ratkaisuja ja palveluja henkilöstökulujen hallintaan ja niihin liittyviin prosesseihin kuluhallinnan ympärillä. Ratkaisumme voidaan yhdistää laajalti eri järjestelmiin ja tarpeenne määrittävät lopullisen järjestelmäkokoonpanon.
Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä.
Napsauta tätä muokataksesi evästevaihtoehtojasi.
30 minuuttia silloin kun olet vapaana.
Anna meidän soittaa sinulle.
Teillä tai meillä.