Acubiz Invoice - Ostolaskujen automaattinen käsittely

Automaattiset ja digitaaliset työnkulut ostolaskujen automaattiseen käsittelyyn

Acubiz Invoice saat käyttöösi digitaalisen ja automatisoidun työnkulun ostolaskuja varten. Palvelu tarjoaa mahdollisuuden tarkkaan tietojen poimintaan ja täydellisen, realiaikaisen kokonaiskuvan kuluista. Se tarjoaa sinulle myös nopean ja tehokkaan hyväksyntäprosessin, joka voidaan hoitaa intuitiivisen Acubiz One -mobiilisovelluksen kautta.

Palvelukuva: Ostolaskujen hallinta

Ostolaskujen käsittelyn on oltava helppoa

Ei enää hitaita paperiprosesseja

Ostolaskujen automaattinen kirjanpito suoritetaan kunkin toimittajan erikseen määrittelemien standardien mukaisesti ja annettu lasku on liitetteenä (pdf, png tai jpg). Tämä tarkoittaa, että dokumentaatio on aina saatavilla digitaalisessa muodossa. Hyväksyjät voivat helposti hyväksyä laskut ennen kuin ne ohjataan automaattisesti kirjanpitoon ja maksuun ERP-järjestelmässäsi.

TUOTEKUVAUS (PDF)

Tehokas digitaalinen ja automatisoitu prosessi

Sähköistä ja tehokasta ostolaskujen hallintaa

Skannaus ja tiedonkeruu

Prosessi aloitetaan ostolaskujen skannauksella sekä myöhemmällä tiedonkeruulla ja tietojen luokittelulla. Acubiz tarjoaa pääsyn markkinoiden parhaisiin ja tarkimpiin laskujen skannausohjelmistoihin – käytämme Paperflow‘n skannausmoottoria.

Skannausprosessia tukee edistyksellinen tekoälytekniikka, joka on yhtä tarkkaa kuin ihmisen lukemana – vain 10 kertaa nopeammin.

Tämä ensimmäinen vaihe on välttämätön 100% digitaalisen ja automatisoidun työnkulun varmistamiseksi jälkikäteen. Acubiz käsittelee useimmat laskumuodot (paperi, PDF jne.) Ja poimii ja jäsentää tiedot tarkasti.

Automaattinen laskun työnkulku

Skannauksen ja tiedonkeruun jälkeen aloitetaan automatisoitu työnkulku, joka huolehtii ostolaskujen kirjaamisesta, jakamisesta ja hyväksymisestä. Toimittajille voidaan määrittää vakiotiliöintisäännöt, jotta kirjaus tapahtuu automaattisesti. Hyväksyjät perustetaan asiakkaan yksilöllisten tarpeiden mukaan (esim. Suhteessa organisaatiorakenteeseen, liiketoimintasääntöihin jne.) Ja määritellään jakelu- ja hyväksymiskulut.

Itse hyväksyntä voidaan hoitaa helposti Acubiz Onen tai Acubiz EMS: n kautta. Hyväksyjällä on helppo ja selkeä pääsy kaikkiin yksittäisiä laskuja koskeviin asiakirjoihin, mukaan lukien kopiot alkuperäisistä laskuista.

Integraatio taloushallinnan järjestelmään

Prosessin viimeinen vaihe sisältää tietojen viemisen ERP: hen tai taloushallinnon järjestelmään nopean ja tarkan kirjanpidon varmistamiseksi. Kun kirjanpito-, jakelu- ja hyväksyntäkulku on saatu päätökseen, voidaan luoda vientidata, joka on kirjanpitovalmista tietoa.

Nämä tiedot voidaan siirtää taloushallinnan järjestelmään automaattisen integraation avulla tai viemällä ne manuaalisena vientinä sisäänluvun kautta taloushallinnon järjestelmään.

Yrityksen ostolaskujenlaskujen digitaalinen hallinta antaa sinulle myös yleiskuvan ja katsauksen prosessiin, jonka avulla prosessia voidaan jatkuvasti kehittää ja automaatiotasoa lisätä.

Näin se toimii

Acubiz Invoice on ratkaisu ostolaskujen hallinnan automatisointiin. Se voidaan ostaa erikseen tai yhdistää olemassa olevaan ratkaisuun.

Tarjoamme ratkaisuja ja palveluja henkilöstökulujen hallintaan ja niihin liittyviin prosesseihin kuluhallinnan ympärillä. Ratkaisumme voidaan yhdistää laajalti eri järjestelmiin ja tarpeenne määrittävät lopullisen järjestelmäkokoonpanon.

Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä.

Varaa online-demonstraatio

30 minuuttia silloin kun olet vapaana.

Jutellaan

Anna meidän soittaa sinulle.

Tavataan

Teillä tai meillä.

Ilmainen