Acubiz Time Helppo ja yksinkertainen työtuntien kirjaus

Acubiz Time on täydellinen ratkaisu nopeaan ja yksinkertaiseen sähköiseen työajan rekisteröintiin työntekijöille, esimiehille sekä henkilöstö- ja talousosastolle.

Rekisteröi ja hyväksy helposti ja nopeasti työajat, lomat, sairaudet sekä sisäisiin tai ulkoisiin projekteihin ja asiakastapauksiin käytettävä aika. Acubiz Time on rakennettu kahden moduulin ympärille, joten voit valita niistä yrityksellesi parhaiten sopivan.

Aikarekisteröintiluokat Acubiz.

Tarpeisiisi soveltuva työaikakirjaus

Acubiz

time basic

Perus | Perustyöajan kirjaaminen

Hyödyt mm. seuraavista asioista:

Acubiz

time advanced

Edistynyt | Ajankäytön yksityiskohtainen kirjaus

Hyödyt kaikesta Acubiz Time Basic -sovelluksessa ja:

Sähköinen työkalu työajan kirjaamiseen

Kun työajan kirjaamisen on oltava helppoa ja tehokasta

Acubiz Time Basic ja Acubiz Time Advanced antavat työntekijöille mahdollisuuden intuitiiviseen ja yksinkertaiseen työaikojen, käytettyjen tuntien, poissaolojen ja lomien kirjaamiseen. Valitset vain, haluatko rekisteröidä ja hallita suppeita ​​työaikatietoja vai yksityiskohtaisia ​​työaikatietoja viikkoraportin perusteella.

Kirjaukset tehdään käyttäjäystävällisen Acubiz One -mobiilisovelluksen kautta. Yrityksesi kannalta olennaiset palkkalajikoodit voidaan määrittää ja järjestelmänvalvojan käyttöliittymästä on helppo viedä tietoja yrityksenne palkkajärjestelmään.

TUOTEKUVAUS (PDF)

Helppo dokumentaatio ajankäytöstä

Työaikojen, poissaolojen ja lomien kirjaus.
Projektien ja asiakastöiden jälleenlaskutus
Täydellinen ratkaisu työajan kirjaukseen

Acubiz Time Basic

Acubiz Time Basic -moduuli tarjoaa kaikentyyppisille yrityksille sähköisen ratkaisun yksinkertaisten työaikojen, lomien ja poissaolojen kirjaamiseen ja hallintaan. Sähköisen kirjaamisen etuna on palkanlaskentatiedon ajantasaisuuden  varmistaminen – tämä on asia, johon monet yritykset käyttävät liikaa resursseja ja aikaa.

Acubiz Time Advanced

Acubiz Time Advanced -moduuli on ilmeinen ratkaisu yrityksille, jotka työskentelevät projekti- tai tapauskohtaisesti. Kuten esimerkiksi konsulttiyritykset, konsulttiinsinöörit, kirjanpitäjät, urakoitsijat, lakimiehet, mainonta- ja PR-toimistot sekä IT-yritykset.

Advanced-moduuli perustuu viikkoraportointimalliin. Moduuli konfiguroidaan yksittäisen yrityksen tarpeiden mukaan suhteessa projektiluetteloihin, tapausluetteloihin, asiakasluetteloihin ja muihin taloudellisiin seurantakohteisiin (esim. Osastot tai tiimit). Lisäksi käyttäjät määrittelevät itse vakiotyöaikansa ja työaikojen viikkoraportointi voi alkaa.

Käyttäjät voivat määritellä itselleen suosikkirekisteröinnit - ominaisuus, jonka avulla on erittäin nopeaa kirjata ajankäyttö esim. pitkäaikaisille ​​projekteille tai kiinteille tehtäville. Järjestelmänvalvojan käyttöliittymän kautta tietoja voidaan viedä talous- ja palkkajärjestelmiin tai niitä voidaan käyttää liiketoiminnan analysointiin.

Etuja koko yritykselle

Kyodyt työntekijälle

Työntekijät

Hyödyt hyväksyjälle

Johto

Hyödyt talousosastolle

Talous- ja henkilöstöosasto

Näin se toimii

Acubiz Time on ratkaisu sähköiseen työajan kirjaukseen. Se voidaan ostaa erikseen tai yhdistää olemassa olevaan ratkaisuun.

Tarjoamme ratkaisuja ja palveluja henkilöstökulujen hallintaan ja niihin liittyviin prosesseihin kuluhallinnan ympärillä. Ratkaisumme voidaan yhdistää laajalti eri järjestelmiin ja tarpeenne määrittävät lopullisen järjestelmäkokoonpanon.

Yleinen työajan kirjaus

Työajan kirjaamisesta tulee yhä tärkeämpää työnantajille. Vuonna 2019 Euroopan yhteisöjen tuomioistuin päätti, että jäsenvaltioiden on vaadittava työnantajia luomaan prosessit, joilla varmistetaan työntekijöiden todellisen päivittäisen työajan kirjaaminen. Tällä varmistetaan, että työntekijöiden oikeudet viikoittaiseen enimmäistyöaikaan sekä päivittäisiin ja viikoittaisiin lepoaikoihin voidaan varmistaa. Tämä herättää useita kysymyksiä siitä, miten tämä kirjaaminen ​yrityksessä käytännössä ratkaistaan.

Acubiz Time tarjoaa ratkaisun tähän kysymykseen.

Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä.

Täyttääksesi lomakkeen, sinun on ensin hyväksyttävä markkinointievästeet.
Napsauta tätä muokataksesi evästevaihtoehtojasi.
Varaa online-demonstraatio

30 minuuttia silloin kun olet vapaana.

Jutellaan

Anna meidän soittaa sinulle.

Tavataan

Teillä tai meillä.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Pyydä ilmainen demo

Täyttääksesi lomakkeen, sinun on ensin hyväksyttävä markkinointievästeet.
Napsauta tätä muokataksesi evästevaihtoehtojasi.

Det er super, at I har styr på processerne!

Hvis I på et tidspunkt skal kigge jeres processer efter i sømmene, så har vi lavet et lille opslagsværk, som I eventuelt kan kigge i.

Hvis du udfylder formularen nedenfor, så sender vi et eksemplar til dig.

Den ultimative guide til: Expense Management
For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Godt at høre, at I har mestret Expense Management!

Lorem ipsum…

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Ilmainen

Täyttääksesi lomakkeen, sinun on ensin hyväksyttävä markkinointievästeet.
Napsauta tätä muokataksesi evästevaihtoehtojasi.