Acubiz Time Helppo ja yksinkertainen työtuntien kirjaus
Acubiz Time on täydellinen ratkaisu nopeaan ja yksinkertaiseen sähköiseen työajan rekisteröintiin työntekijöille, esimiehille sekä henkilöstö- ja talousosastolle.
Rekisteröi ja hyväksy helposti ja nopeasti työajat, lomat, sairaudet sekä sisäisiin tai ulkoisiin projekteihin ja asiakastapauksiin käytettävä aika. Acubiz Time on rakennettu kahden moduulin ympärille, joten voit valita niistä yrityksellesi parhaiten sopivan.

Tarpeisiisi soveltuva työaikakirjaus
Acubiz
time basic
Perus | Perustyöajan kirjaaminen
Hyödyt mm. seuraavista asioista:
- Perustyöajan kirjaaminen (esim. Tuntipalkkaiset työntekijät ja freelancerit)
- Lomien kirjaaminen
- Poissaolojen rekisteröinti (esim. Sairaus, lapsen ensimmäinen sairauspäivä ja erityinen poissaolo)
- Raportointi ja tietojen vienti
- Helppo ja nopea rekisteröinti Acubiz One -mobiilisovelluksellamme
- Intuitiivinen käyttöliittymä mobiilisovelluksessa ja järjestelmänvalvojan käyttöliittymässä
- Helppo työntekijöiden hallinta
Acubiz
time advanced
Edistynyt | Ajankäytön yksityiskohtainen kirjaus
Hyödyt kaikesta Acubiz Time Basic -sovelluksessa ja:
- Yksityiskohtainen työajan kirjaus (esim. projektille, työnumerolle, asiakkaalle, kustannuspaikalle jne.)
- Mukautettu tarpeisiinne
- Laskutuksen peruste ja laskutettavien tuntien hallinta
- Käyttäjien perustyöajan määritys, esim. kapasiteetin ja resurssien käytön suunnitteluun ja analysointiin
- Ylityökirjaus
- Työaikaa koskevien sääntöjen, lainsäädännön ja työehtosopimusten helppo noudattaminen
Sähköinen työkalu työajan kirjaamiseen
Kun työajan kirjaamisen on oltava helppoa ja tehokasta
Acubiz Time Basic ja Acubiz Time Advanced antavat työntekijöille mahdollisuuden intuitiiviseen ja yksinkertaiseen työaikojen, käytettyjen tuntien, poissaolojen ja lomien kirjaamiseen. Valitset vain, haluatko rekisteröidä ja hallita suppeita työaikatietoja vai yksityiskohtaisia työaikatietoja viikkoraportin perusteella.
Kirjaukset tehdään käyttäjäystävällisen Acubiz One -mobiilisovelluksen kautta. Yrityksesi kannalta olennaiset palkkalajikoodit voidaan määrittää ja järjestelmänvalvojan käyttöliittymästä on helppo viedä tietoja yrityksenne palkkajärjestelmään.
- Yksinkertainen työaikojen, poissaolojen ja lomien kirjaus.
- Projektihallinta ja laskutettavat tunnit.
- Kaikki kirjaukset tehdään sähköisesti - ei laskentataulukoita tai lomakkeita.
- Käyttö ja hyöty sekä työntekijöille, esimiehille, henkilöstöhallinnolle että talousosastolle.
- Raportit ja tietojen vienti.
- Nopea ja tarkka palkanlaskenta.
- Hallitse sisäisten ja ulkoisten projektien, asiakkaiden- ja kustannuspaikkojen taloutta
Helppo dokumentaatio ajankäytöstä
Työaikojen, poissaolojen ja lomien kirjaus.
Projektien ja asiakastöiden jälleenlaskutus
Täydellinen ratkaisu työajan kirjaukseen
Acubiz Time Basic
Acubiz Time Basic -moduuli tarjoaa kaikentyyppisille yrityksille sähköisen ratkaisun yksinkertaisten työaikojen, lomien ja poissaolojen kirjaamiseen ja hallintaan. Sähköisen kirjaamisen etuna on palkanlaskentatiedon ajantasaisuuden varmistaminen – tämä on asia, johon monet yritykset käyttävät liikaa resursseja ja aikaa.
Acubiz Time Advanced
Acubiz Time Advanced -moduuli on ilmeinen ratkaisu yrityksille, jotka työskentelevät projekti- tai tapauskohtaisesti. Kuten esimerkiksi konsulttiyritykset, konsulttiinsinöörit, kirjanpitäjät, urakoitsijat, lakimiehet, mainonta- ja PR-toimistot sekä IT-yritykset.
Advanced-moduuli perustuu viikkoraportointimalliin. Moduuli konfiguroidaan yksittäisen yrityksen tarpeiden mukaan suhteessa projektiluetteloihin, tapausluetteloihin, asiakasluetteloihin ja muihin taloudellisiin seurantakohteisiin (esim. Osastot tai tiimit). Lisäksi käyttäjät määrittelevät itse vakiotyöaikansa ja työaikojen viikkoraportointi voi alkaa.
Käyttäjät voivat määritellä itselleen suosikkirekisteröinnit - ominaisuus, jonka avulla on erittäin nopeaa kirjata ajankäyttö esim. pitkäaikaisille projekteille tai kiinteille tehtäville. Järjestelmänvalvojan käyttöliittymän kautta tietoja voidaan viedä talous- ja palkkajärjestelmiin tai niitä voidaan käyttää liiketoiminnan analysointiin.
Etuja koko yritykselle

Työntekijät
- Aikaa säästävä, intuitiivinen ja sähköinen.
- Läpinäkyvyys ajankäyttöön ja poissaoloihin.
- Ei laskentataulukoita ja aikatauluja.

Johto
- 100 % yleisnäkymä ja dokumentaatio.
- Resurssienhallinta.
- Läpinäkyvyys.

Talous- ja henkilöstöosasto
- Yksityiskohtaiset taloustiedot projekteille ja asiakastapauksille.
- Jatkuva näkymä.
- Helppo uudelleenlaskutus.
Näin se toimii
Acubiz Time on ratkaisu sähköiseen työajan kirjaukseen. Se voidaan ostaa erikseen tai yhdistää olemassa olevaan ratkaisuun.
Tarjoamme ratkaisuja ja palveluja henkilöstökulujen hallintaan ja niihin liittyviin prosesseihin kuluhallinnan ympärillä. Ratkaisumme voidaan yhdistää laajalti eri järjestelmiin ja tarpeenne määrittävät lopullisen järjestelmäkokoonpanon.
Yleinen työajan kirjaus
Työajan kirjaamisesta tulee yhä tärkeämpää työnantajille. Vuonna 2019 Euroopan yhteisöjen tuomioistuin päätti, että jäsenvaltioiden on vaadittava työnantajia luomaan prosessit, joilla varmistetaan työntekijöiden todellisen päivittäisen työajan kirjaaminen. Tällä varmistetaan, että työntekijöiden oikeudet viikoittaiseen enimmäistyöaikaan sekä päivittäisiin ja viikoittaisiin lepoaikoihin voidaan varmistaa. Tämä herättää useita kysymyksiä siitä, miten tämä kirjaaminen yrityksessä käytännössä ratkaistaan.
Acubiz Time tarjoaa ratkaisun tähän kysymykseen.
Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä.
Napsauta tätä muokataksesi evästevaihtoehtojasi.
30 minuuttia silloin kun olet vapaana.
Anna meidän soittaa sinulle.
Teillä tai meillä.