Usein kysytyt kysymykset

Kalenterista katsoen normaaliin käyttöönottoon kuluu yleensä 4 viikkoa. Talous- ja finanssiosastolta se vie todellista työaikaa noin kolme päivää.

Rahoitusosasto sekä kulujen hyväksyjät.

Tyypillisesti alle kaksi tuntia.

Monet ovat saaneet apua ERP-asiantuntijaltaan. Alle kaksi tuntia työtä, ei sen enempää.

Kyllä, se on osa käyttöönottoprosessia. Pääkäyttäjän tulisi osallistua kurssille, joka pidetään yleensä asiakkaan tiloissa.

Pääkäyttäjät kouluttavat käyttäjiä sisäisesti.

Se on sisäänrakennettuna Acubizin palvelumalliin. Me huolehdimme integraatiosta.

Korttia tai ei. Jokainen työntekijä voi hallita kulujaan Acubiz-sovelluksella.

Acubizilla on ISAE 3402 Tyypin II -sertifikaatti, joka takaa, että noudatamme palveluntarjoajana hyväksyttyjä toiminta-, turvallisuus- ja työnkulkuvaatimuksia. Se osoittaa, että myös palvelimemme käsittelevät dataa oikealla tavalla.

Palvelimiemme tiedot ovat salattuja, ja siksi vain sinä pääset käsiksi tietoihin. Meillä ei ole järjestelmässämme rekisteröityjä luottokorttinumeroita tai työntekijöiden nimiä.

Kaikki Acubizin työntekijät ovat allekirjoittaneet yksityisyyttä ja luottamuksellisuutta koskevan lausunnon.

Me pystymme integroitumaan mihin tahansa ERP- tai palkkajärjestelmään.

Kaikkia luottokortteja ja matkatilejä.

Acubizissä on saatavilla 25 kielivaihtoehtoa. Kieliasetus on käyttäjäprofiilikohtainen, joten se voidaan asettaa kullekin yksilölle erikseen.

Noin 24 tunnin kuluessa. Aina.

Jos työntekijät käyttävät yrityksen luottokortteja, 80% manuaalisesta kirjoitustyöstä on jo tehty. Työntekijöiden on kirjattava kustannukset järjestelmään, jos he maksavat yksityisellä luottokortillaan tai käteisellä.

Acubiz virtaviivaistaa yrityksen kuluprosesseja työntekijöiden aiheuttamien kulujen osalta. Päivärahat, matkakorvaukset, kilometrikorvaukset jne. Kulut näkyvät alle 48 tunnin kuluttua ostosta. Se tarjoaa täydellisen läpinäkyvyyden kaikilla tasoilla - ja siten myös kokonaiskuvan tulevista kuluista.

Manuaalisessa järjestelmässä kulujen ilmestyminen tileihin voi kestää jopa kolme kuukautta.

Kyllä. Ylläpito on osa Acubiz Expense Management Service -palvelua ja sen kustannukset sisältyvät hintaan. Acubiz on pilvipohjainen ratkaisu.

Otamme vastuun Acubiziin ladattujen tietojen varmuuskopioinnista. Varmuuskopiointi on osa ylläpitopakettia.

Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä.

Varaa online-demonstraatio

30 minuuttia silloin kun olet vapaana.

Jutellaan

Anna meidän soittaa sinulle.

Tavataan

Teillä tai meillä.

Ilmainen